דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מפורדים תחת זרם של אור

מפורדים תחת זרם של אור

שאלה: כשאנחנו מדברים על אהבה לזולת, זה מצטייר לאנשים כמשהו טריוויאלי… איך אפשר להביא להם את המסר שלנו?

תשובתי: אל תדבר איתם על האהבה לזולת, אלא תתחיל להסביר את החוקים של המערכת האינטגרלית, שדורשת מאיתנו חיבור וקשר הדדי הדוק. מיום ליום הפירוד באנושות הולך וגדל, וכך גם הצורך באיחוד, ולכן רע לנו יותר ויותר.

מדובר על דברים פשוטים מאוד, שאפשר להציג אותם בדיאגרמה ליניארית. בכל יום אנחנו צריכים להשיג יותר ויותר חיבור בינינו. בתוך 6000 שנה נצטרך לאחד את כל הרצונות שלנו, והיום דורשים מאיתנו להתחבר בדרגה מסוימת, נגיד, X2. בשנת 2012 הדרישה תעלה עד לדרגה X3, ואם לא נעשה זאת, נחווה ייסורים לפי מידת חוסר ההתאמה שלנו אל הטבע.

היום אנחנו חווים משבר, נפילה, וזה טבעי לגמרי. אבל אנחנו יכולים להפוך את המגמה, אם נעלה את רמת האיחוד שלנו. במקרה כזה מצפה לנו עלייה במקום ירידה. אם כן, הכול תלוי בנו.

ולכן יש לנו את חכמת הקבלה, שנועדה לפתח בנו את חוש הכרת הרע. כי אנחנו מפגרים יותר ויותר, מפורדים יותר ויותר. האור מתגבר, ואילו אנחנו מפורדים יותר, מנותקים יותר, ומזה יהיה לנו רק רע יותר.

האור מביא לנו את הרגשת העולם הגלובלי והאינטגרלי, המקושר הדדית בכל חלקיו, ובהתאם לזה, מיום ליום נרגיש שאנחנו יותר ויותר מנוגדים והפוכים מהאינטגרליות העולמית. אם כן, אנחנו לא מדברים על אהבה, אלא על חוקי הטבע, על ההתפתחות שלו.

לאחר הכנס בדצמבר נראה שהעולם מתדרדר פי כמה וכמה יותר מהר. ואנחנו, מצידנו, נוכל לזרז את ההתפתחות בצורה חיובית, וצריכים להשקיע בכך את כל המאמצים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מהות הדת ומטרתה", 29.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
השפיץ
אם זה כל כך חשוב, לְמה אנחנו מחכים?
אי אפשר לרמות את חוק הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest