דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מעל לזמן, תנועה ומקום

מעל לזמן, תנועה ומקום

שאלה: כיצד עלינו להרגיש את עצמנו כאחד שלם?

תשובתי: אם נסלק את מה שמפריע לנו להתחבר לאחד שלם, את האגואיזם שלנו, המחלק את השלם לזמן, תנועה ומקום, אז נרגיש שאנחנו נמצאים במצב של רוחניות. שום דבר אינו מחלק אותנו, חוץ מהזמן – כל אחד נמצא בקצב שלו, בתנועה – אנחנו "נעים" בכיוונים שונים, ולא אל מטרת הבריאה, ומקום – אנחנו מרגישים שאנחנו ממלאים את המקום שלנו ואיננו יכולים להיות יחד ברצון/מקום אחד.

וברוחניות אין מקום. כשאנחנו מתאחדים, איננו הופכים ליותר, אלא נשארים כנקודה. לכן אם נוכל להתאחד כך שנישאר ברצון אחד, ביחד נרגיש את המימד הרוחני. העניין הוא, שכל הבעיות האישיות, החברתיות והעולמיות, נובעות מהקרע בינינו, ועל ידי החיבור בינינו נבטל אותם ונעלה את העולם שלנו לדרגה רוחנית.

זהו המנוף היחיד שבעזרתו אנחנו הופכים את העולם ומשׂיגים עולם נגדי. המקובלים כותבים שדווקא האיחוד יביא אותנו למדרגה הרוחנית, והלימוד מהווה בסך הכול אמצעי להשׂגת האיחוד.

ברוחניות אין זמן, ואם הרצון שלנו יהיה מספיק חזק, נוכל לגרום לכך שכבר היום העולם יתחיל להשתנות במהירות. הכול תלוי רק בריכוז המחשבה שלנו: בואו נרצה להשׂיג איחוד! ברגע שזה יתרחש, כולנו נרגיש את הרוחניות.

מתוך הרצאה ביום האיחוד העולמי, 28.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
ושוב מתכוננים לשיעור
אור אין סופי או חושך אין סופי?
התאחדו ותגלו!

One comment

  1. אילנית לוי

    זה נראה שכבר יש לנו רצון אחד משותף וחזק לחיבור ואיחוד,כולנו עברנו כברת דרך, שבנתה בנו מבפנים משהו חדש,שכבר כל אחד הוא שונה לחלוטין,הוא עובד מעל הרצון לקבל,מעל האגו שלו בכדי להשיג את תכונת ההשפעה להאחרים, בכדי להגיע לחיבור המיוחל,כולנו חושבים על המטרה הסופית,להשוות צורה עם הבורא,לעשות לו נחת רוח. אנחנו זקוקים לאור התיקון! ותודה לכל גדולי וגדולות הדור,שבלעדיכם אי אפשר… באהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest