דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מעגל סגור של טוב

מעגל סגור של טוב

gruppa_serdze_100_wp.gif

שאלה: בעולם שלנו אנחנו משתמשים בכסף ובצבא כדי לשנות את סדר החיים. על ידי מה אנחנו משנים את המערכת הרוחנית?

תשובתי: המערכת משתנה על ידי הבאת צורתו של התחתון להתאמה לעליון. ישראל נמצא באמצע וחייב להתאים את אומות העולם לכוח העליון. כלומר, ישראל צריך לרדת למטה ולחבר את שאר העמים עם המדרגה העליונה, בכך שנועל את המעגל הזה.

heb_o_rav_2014-06-18_program_olamot-nifgashim_todaa-shel-am-israel-3-pic1a

מתאם מסוג זה נבנה על ידי זה שאנחנו מארגנים באמצע קבוצה או "שולחן עגול". המשימה שלנו היא למשוך את אומות העולם לכאלה דיונים, "שולחנות עגולים" ולהביא אותם לצורת העליון, כלומר לכוח של השפעה ואהבה. צריך לקרב אותם באופן מרבי לכוח העליון, להשפעה, בזה שהופכים אותם דומים לו.

heb_o_rav_2014-06-18_program_olamot-nifgashim_todaa-shel-am-israel-3-pic3

אם ישראל יוצא אל אומות העולם ומארגן מהם מעגל, אז הם מקבלים צורה הדומה לעליון. מעגל, זה כמה אנשים (נניח, עשרה) שמתאחדים ביניהם בשווה, כשכל אחד תופס את האחר כגבוה ממנו.

כזה מבנה עגול דומה למדרגה עליונה. לפי חוק השתוות הצורה, בין המעגל התחתון והמדרגה העליונה נוצר קשר במידת ההידמות וההשתוות ביניהם, דרך ישראל, שהביא להתאמה ולשוויון הזה. באופן כזה, שני החלקים מתחילים להרגיש זה את זה. מלמעלה למטה נשפך האור העליון דרך ישראל למעגל התחתון.

וככל שאנחנו מרחיבים יותר את המעגל הזה ויוצרים הרבה מעגלים זהים, בכך שמחברים ביניהם, כך יכול יותר ויותר להתגלות הכוח העליון. אז ישראל יהפוך לצינור שדרכו יזרום מלמעלה למטה המאור המחזיר למוטב וישפיע על כל העולם, על כל המעגלים. כך ישראל יבצע את ייעודו להביא אור לאומות העולם.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", שיחה על תודעה של עם ישראל, חלק ג', 18.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
העולם כמו בסרט של מדע בדיוני
ברז שמווסת את כל החיים שלנו
נוסחת התיקון: עיגול-קו-עיגול

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest