דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מסתבר שיש אור השמש!

מסתבר שיש אור השמש!

חינוך, נקרא, שאתה "מאכיל" את התלמידים מיום ליום במנה מסוימת של חומר לפי כמות ולפי איכות. כל יום הכמות והאיכות הללו משתנות בהתאם לשינויים שאתה רוצה לעשות בהם מיום ליום. כלומר השינויים שמתרחשים בעָם והשינויים בחומר צריכים להיות מסונכרנים הדדית, אחד משפיע על השני.

צריך ליצור אוניברסיטה פתוחה שתמסור מנה יומית פשוטה בטלוויזיה ובאינטרנט. החינוך לא יכול להסתיים בחמש שיחות, אלא התהליך הזה צריך להיות בלתי פוסק. צריך לקחת את זה בחשבון, כי זוהי העבודה שלנו.

היא מלוּוה בחידוש יומיומי של החומר, שירים, קליפים, כדי לירות ולירות במקום אחד, עד שייווצר הפתח בלב האבן, עד שייוצב חיסרון.

שאלה: האם האדם צריך להיות מודע לזה שהוא עובר תהליך של חינוך?

תשובתי: כן, הוא צריך לדעת. כי מחנכים אותו כדי להתאים אותו לכוח העליון שמנהל את החיים או המוות שלו, שמסדר את הקיום שלו בכל העולמות. ומתוך זה הוא לומד איך להצליח בכל רגע בדברים הקטנים והגדולים ביותר.

אנחנו לא צריכים להסתיר כלום מהעָם, כי נאמר, "וכולם ידעו אותי למקטנם ועד גדלם". אחרת אנחנו נהיה דומים לאלה שעליהם כותב בעל הסולם, שהם מסתירים את חכמת הקבלה מעָם ישראל, בזה שמפרידים אותה בקיר הברזל.

צריך לפקוח לאנשים את העיניים. אנחנו עוד נופתע עד כמה באנשים האלה ייפתח פתאום עומק התפיסה, על אף שהיום הם נראים לגמרי סתומים ומתעניינים רק באוכל וכדורגל. וזה למרות התשוקות הגשמיות לחלוטין שמעסיקות אותם היום.

אבל כל זה לא שלהם, אלא זה הכול תוצאה מההסתרה השורה היום על כולם. שמים לפניהם וילון שיוצר צל והם אומרים שאין שמש. ואם מורידים את הווילון, אז הם יגידו: "הו, מסתבר שיש אור השמש!".

מה שהם אומרים זה תוצאה מההסתרה. אדם, הוא תוצאה מההנהגה העליונה.

מתוך שיעור על המאמר "פנים מאירות ומסבירות" של בעל הסולם, 12.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
להאמין לכָּתוּב
מרתף עבור הבן האהוב
חוץ מהאדם, אין מה לשנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest