דף הבית / המשבר ופתרונו / ממבוי סתום אל האור

ממבוי סתום אל האור

על פי נתונים רשמיים הכלכלה של ארה"ב, החל משנת 2009, נכנסה לשלב של התאוששות. אבל לבוא בדרישה מכלכלה, שלחלוטין תלויה בצרכנים שהכנסותיהם הרי אינן גדלות, זה חסר כל היגיון! רמת הייצור התעשייתי נשארה אותו הדבר כמו לפני המיתון.

המאמר מוסיף גם כי כל הכלכלנים נעלמו לגמרי מהדיון והם לא יוצאים יותר בשום הצהרות. כל המדינות משוכנעות שלהתנתק ממערכת של כלכלה גלובלית, מסמל מוות כלכלי בלתי נמנע. אבל למעשה, המוות של הכלכלה הוא בהימצאות במערכת הגלובלית.

מקומות העבודה נלקחים מהאמריקאים ועוברים לאסיאתים, וההשלכה של התהליך הזה היא קריסה של הביקוש הצרכני המקומי, צמצום של בסיס המיסוי, חוסר היכולת של המדינה לספק את התחייבויות הפנסיה. חוסר היכולת של היווצרות משקי בית חדשים גורמת לירידה בשוק הנדל"ן, הריהוט ומוצרי חשמל ביתיים. בוגרים של מוסדות חינוך ומכללות למיניהן, חיים עם ההורים. עבודה זמינה במשרה חלקית אינה יכולה לאפשר לצבור חסכונות. אנשים לוקחים הלוואה של 100% בקניית רכב.

היסודות של הכלכלה הצרכנית הזאת מבוססים על צריכה קונסיסטנטית, וכעת ישנה ירידה של הביקוש צרכני, ומיד מתחיל משבר. אבל התעמולה של התקשורת והפרסום כל כך חזקים, שאנשים בעל כורחם הופכים לשותפים של ההשמדה העצמית וממשיכים לצרוך עוד ועוד.

תגובתי: האגו הוא בלתי מנוצח! הוא מכין לנו, כמו שאומר ספר הזוהר, רעל על חודו של החרב, ומלאך המוות מקרב אותו אל הפה, ולאדם המסכן אין אפשרות אחרת אלא לפתוח את הפה ולבלוע את טיפת הרעל הזאת. כי הוא מרגיש בה תענוג, ורק אחר כך את המוות! רק על ידי השפעה של האור העליון נוכל לעורר את התיקון שלו. כיצד לעשות זאת, יש לשמוע את הסבריה של חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest