דף הבית / אקטואליה / מכירת חיסול של חפצי מזכרות נאציות

מכירת חיסול של חפצי מזכרות נאציות

הערה: בשבוע שעבר במכירה פומבית שנערכה במינכן בבית מכירת, המתמחה במכירת עתיקות, נמכרו 169 מזכרות מהעבר הנאצי, ביניהן חפצים אישיים של היטלר, גרינג, אווה בראון ואחרים. כל הפריטים נמכרו מיד. בנוסף לכך, לא רק הספר "מיין קאמפף" צובר מספר עצום של עותקים שנמכרו, אלא מתחילה להתפרסם בגלוי ההיסטוריה של הרייך השלישי. בשביל מה אנשים צריכים את החפצים הללו?

תשובתי: לכל מה ששייך למלחמת העולם השנייה יש ביקוש בקרב האוכלוסייה מכיוון שמדובר בעבר שלהם, עבר הקשור לאבות, לסבים ולסבי סבים שלהם. אם לא נתקן את העמים, לא נחנך אותם מחדש, אז בוודאי שכתוצאה מכך שהם מתפתחים בצורה אגואיסטית, וכולנו באמת כל הזמן מתפתחים רק בצורה אגואיסטית, הם יימשכו למזכרות ישנות כדי לחזק את רוחם. לכן שוב ייווצרו מפלגות נאציות, אין לאן לברוח מזה. שום דבר לא יעזור לשנות את התהליך הזה פרט לחינוך נכון, גישה נכונה כלפי השאלה הזאת! האנושות, בעצם כן רוצה לעצור את היווצרותו מחדש של הנאציזם, אבל לא ניתן לעצרו מפני שההתפתחות הטבעית של האגו בהכרח תוביל שוב לסוציאליזם לאומי.

שאלה: מצד אחד אתה אומר שנחוץ חינוך, מצד שני אתה מיד מוסיף שזה כבר בלתי אפשרי לממש באירופה. איך אפשר לחבר את הכול?

תשובתי: כוונתי היא שחינוך אפשרי אבל מי יעסוק בו?! זה ניתן למימוש רק בכוחו של הארגון שלנו "בני ברוך" שמיועד במיוחד לכך. אבל כדי לבצע פעולה כזו צריך לעבוד בצורה רצינית מאוד, כולל להפעיל את אלפי הנציגים של האקדמיה שלנו שחיים ברחבי העולם, שיתחילו במהירות להעביר קורסים בכל השפות ויגיעו לכל אדם דרך כל כלי התקשורת.

מפני שמדובר בבעיה רצינית, חייבים להנהיג לימודי חובה לכולם! כי ללא תיקון אוכלוסיית אירופה, אנחנו לא נצליח לאחד אותה אלא רק נביא ל"התלקחות" של מלחמה חדשה. אני סבור שאם אנשים יבינו באופן רציני את האיום עליהם, הם כבר יהיו מוכנים אליו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.06.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest