דף הבית / כלכלה / כסף / מי ששקוע בחובות נחשב לעבד

מי ששקוע בחובות נחשב לעבד

ההתפקחות של ד. פֵרְקִינְס (John Perkins), היועץ הכלכלי של הבנק העולמי, האו"ם, קרן המטבע הבינ"ל, משרד האוצר של ארה"ב והתאגידים ב- Fortune 500, מתוך ספרו "ווידויים של רוצח כלכלי":

העבודה שלי בתור רוצח כלכלי בשנות ה- 70 הסתכמה בשעבוד האומות בעלות המשאבים, על ידי העמסת חובות שאותם הן לעולם לא היו יכולות להחזיר. אחר כך דרשנו שהן תמכורנה בזול את המשאבים שלהן לתאגידים שלנו. האסטרטגיה הזאת, המוצלחת כל כך, הביאה ליצירתה של האימפריה הגלובלית הראשונה, שנוסדה ללא כיבוש צבאי. היא שינתה את הגיאופוליטיקה. התאגידים הבינלאומיים הגדולים גזלו את השלטון (זה מכונה "תאגידי-קרטיה").

באותה האסטרטגיה השתמשו בארה"ב כדי לשעבד את האוכלוסייה שמגינה על הזכויות הדמוקרטיות המאיימות על התאגידים.

הנשק היעיל להגנת התאגידים מפני תנועת הפועלים, הוא החוב. את הלווים הטעו על ידי הרעיון שהם משלמים אחוזים נמוכים, אולם המניפולציות של הבנקים הובילו לצמיחת החוב הכללי. לבסוף הבנו שהפכנו לעבדים שלהם, והתקוממנו נגד השקר שלהם. תנועת "הכובשים" הקיפה יבשות. תושבי וול סטריט ואלה שמרכיבים את המערכת הפיננסית והפוליטית, רואים את סופם. אמפרית תאגידי-קרטיה משיבה אש, כותבת חוקים חדשים שאוסרים על התאספויות ומנסה להטיל צנזורה על האינטרנט.

תגובתי: שיטת העבדות תשתנה אך לא תיעלם, עד שלא יתוקן הטבע האנושי האגואיסטי. לכן כל תנועות "הכובשים" לא יניבו שום תוצאות, וידעכו. ההצלה היא בחינוך העם ובתיקון שלו על ידי הכוח הנסתר של הטבע, הוא ברא את האגו והוא יוכל לתקנו.

העבדות נובעת מהמקור הרוחני וההיסטורי שלה, "פרעה", שהיהודים היו עבדיו. "פרעה" מייצג את האגו של הבריאה, לכן הוא רצה לנצח אפילו את המוות על ידי חניתה של מוּמיוֹת. ולכן האדם הוא העבד של האגו שלו ונותר העבד שלו, עד שלא יתחיל לתקן את עצמו באמצעות השיטה של החינוך האינטגרלי.

לכן הזמן שלנו, המשבר הנוכחי, זהו הזמן של היציאה לחופשי של כל העולם מה"פרעה", מהאגו.

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר הכלכלי העולמי מתחזק
התגלתה הרשת הקפיטליסטית שמנהלת את העולם
לא ניתן לתקן את המודל הכלכלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest