מי רוצה שינוי?

שאלה: קבוצת ניו יורק יצאה היום לוול סטריט כדי לחוש את מצב רוחם ורצונותיהם של משתתפי המחאה. שמענו מהם דברים שקרובים מאוד למסר שלנו. שרנו יחד איתם את השיר שלנו "מי רוצה שינוי" (Who wants change). איך אפשר להביא אליהם את בשורת הערבות?

תשובתי: יש לפניכם עכשיו עבודה רבה מאוד. בראש ובראשונה, צריך לבנות אתר באינטרנט ולחלק למפגינים את הכתובת שלו. דווקא באתר הזה, ולא ברחוב, צריך ליצור דיון גדול על הבעיות שעומדות על הפרק. צריך להעביר את האנשים למגרש הווירטואלי, שבו הם ידונו בנושאים שקשורים למסר שלנו.

ההתפתחויות באמריקה יתחילו לצבור תאוצה, ואנחנו צריכים לבצע מהר ככל האפשר את הצעדים ההתחלתיים של ארגון העבודה. ובכלל, אנחנו מתחילים עכשיו לעבוד סביב כל כדור הארץ. אין בכך שום ספק. כל קבוצה תפעל בקצב שלה, בהתאם לתנאים המקומיים, אך בסופו של דבר, במהלך החודשים הקרובים כולנו ניגש לעבודה.

ומתוך זה נבין, נרגיש, נתכלל במערכת הפנימית, המערכת הרוחנית. היא כבר מתגלה ממש כסוף של התהליך. זאת תחילת המדרגה הסופית. זהו גילוי הבורא לנברא, גילוי תכונת ההשפעה, מערכת ההשפעה, שאנחנו נכללים בה בפועל. העם מבצע בה את הפעולות החיצוניות, ואנחנו מצרפים אליהן את הפעולות הפנימיות. כל זה לפנינו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 02.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
דבר גדול מתחיל מדברים קטנים
ערבות באמריקה
מי אנחנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest