דף הבית / משבר עולמי / מיתון בכל מקרה

מיתון בכל מקרה

photo_rav_gh70_171.jpg

מן העיתונות: האמריקאים אמנם בחרו את ברק אובמה לנשיא בתקווה שיפתור את כל הבעיות הכלכליות שלהם, אך מומחים חושבים שאי- אפשר למנוע את ההתפתחות העתידית של המשבר.

בתנאים של שבירת כל המודל הפיננסי העולמי, לשום מדינה אין את הכלים למניעת המשבר. בכל מקרה, ימשכו הירידות בצריכה, המיתון יתארך והעולם יהיה עד לגל חדש של משברים ופשיטות רגל. התחזית הפסימית של קרן המטבע הבינלאומית צופה מיתון בכל הכלכלות המובילות בעולם.

התייחסותי: הדבר היחיד שיכול לעזור לעולם הוא, הכרה במשמעות האמיתית של המצב הגלובלי של האנושות, אליו הגענו. זאת אומרת, מערכת אחת, שוויון ואחווה, חלוקה שוויונית לכולם, נתינה מלאה של כל ההכנסות לטובת הציבור ואהבת הזולת. כל זאת בדומה לעבודת גוף חי, שבו כל התאים והאיברים עובדים בהרמוניה מלאה. בכל צורה אחרת ימשכו המחלות (משברים) עד כדי מוות (השמדה).

צריך להפנים את כל זה בהדרגה, אבל צריך! לכן המשימה העיקרית היא חינוך גלובלי של האנושות, לימוד לפי דוגמאות מהטבע מהו "גוף חי".

אנשים, ובמיוחד מנהיגים, חייבים להבין כי אין דרך חזרה לחוקים שהיו קודם. לראשונה העולם נעשה אחר. הוא חייב להיות דומה לעולם העליון. האנשים צריכים לרכוש תכונת "השפעה" במקום תכונת "קבלה". הם צריכים להפוך את עצמם מבפנים.
צריך לדבר על כך ולאט לאט להתרגל לכך. אין דרך אחרת.

יכולה לפרוץ מלחמה נוספת, אבל כמובן שאחריה תתעורר אותה הבעיה – אנו חייבים להשיג השתוות עם הטבע, עם הבורא, לפי מחשבת הבריאה.

פוסטים קודמים בנושא:
משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest