דף הבית / משבר עולמי / מיליונים מתכוננים לשרוד את האסון

מיליונים מתכוננים לשרוד את האסון

ידיעה: "מיליוני אנשים באמריקה מתחילים להתכונן למשהו שהם חוששים שעומד לקרות, וזה כבר מתקרב. הם אוגרים מוצרי מזון ומנסים לשכנע אתכם שאנחנו עומדים על סף אסון. מספרם של האנשים שחושבים כך הולך וגדל.

יש שמאמינים שהקריסה הכלכלית הטוטאלית מתקרבת ורוצים להיות עצמאים יותר. הם הופכים את חדריהם למחסנים, לומדים כיצד לעבד את חלקת האדמה הסמוכה לביתם ואוגרים כל דבר. אין ספק שעלינו להתכונן לזמנים קשים. האומה שקועה בחובות, כלכלת ארה"ב קורסת, מספר רעידות האדמה ואסונות הטבע האחרים הולך וגדל וכדור הארץ כולו הופך למקום חסר יציבות בצורה קיצונית…"

התייחסותי: הרצון לאגור הוא אינסטינקטיבי, בהמי. אך רק רכישת תחושת הביטחון ברמה גבוהה יותר – רמת האדם, תוכל להועיל באמת. הביטחון הזה שונה מהשאיפה הבהמית לביטחון מפני שהוא לא מסתפק באגירה, כלומר בנטרול השלכותיו של האסון, אלא מבטל את הסיבות שלו בשורשן. לשם כך חייבים להגיע למודעות לגבי סיבת האסון. והסיבה טמונה באגואיזם שלנו.

לאחר מכן צריכים לגשת לתיקון האגואיזם, להחלפתו לתכונה ההפוכה: קשר, השפעה, אהבה. השינוי הזה מבטל את כל הגילויים השליליים של הטבע סביבנו ובתוכנו, ומגלה את מערכת המחשבה (התוכנית), המימוש (ההנהגה) והמטרה (העתיד). השינוי הזה מעניק לאדם את השכל והיכולת לנהל את המערכת. כתוצאה מכך, האדם רוכש ביטחון מוחלט.

ידיעות קודמות בנושא:
העירבון הבטוח ביותר
שלוש רמות של ביטחון
משכורת מהאור העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest