דף הבית / משבר עולמי / מחפשים את התחתית של המשבר הגלובלי

מחפשים את התחתית של המשבר הגלובלי

photo_rav_gh70_115.jpg

מן העיתונות: אנליסטים מנסים למצוא סימנים לסיום נפילת שווקי ההון העולמיים. משקיעים בכל העולם מחכים, מתי כבר שוק ההון יגיע ל"תחתית". הם מקווים, שלאחר מכן תהיה שוב עלייה – והם יוכלו להחזיר את ההפסדים שלהם, ואולי אף להרוויח יותר…

התייחסותי: נפילה זו לא תסתיים בעליה. האנשים לא קרובים לבירור סיבת הנפילה, כיוון שהסיבה נמצאת בתכונות העמוקות ביותר של האגואיזם שלנו ובניגוד שלו לבורא.

גם אם המשבר הזה יפסק, משבר אחר יבוא במקומו – מחסור במים / מזון, או אסון טבע. "מכות מצרים" ימשכו, כל עוד שהאדם לא יבין את הסיבה להן (האגואיזם שלנו, שנקרא בקבלה "פרעה"), ויבטל אותה. חייבים להבין, שהיציאה מהמשבר היא יציאה מ"מצרים", מהאגו שלנו. אין דרך אחרת.

One comment

  1. בס"ד  בזוהר הקדוש כתוב (אדרא זוטא, אות קפב) :"רשב"י. אני מעיד על עצמי שכל ימי נזהרתי בהם , ב ג' קוין, שלא לטעות, דהיינו שלא לטעות ולקבל מקו שמאל לבדו. חוץ מיום אחד שהעטרתי עטרות המלך בהמערה של מרוניא, ולא נזהר שהשמאל יהיה מיוחד עם הימין, וראיתי נר של אש לוהטת ברחב המערה. דהיינו שראה הדינין של קו שמאל בלי ימין שהוא אש לוהטת, ונזדעזעתי. מיום ההוא נזהר אני מהם בדעתי, שלא לקבל אלא משלושת הקוין ביחד, ולא עזבתי אותם כל ימי. אשרי חלקו, מי שנזהר בממתקים של המלך, וטועם בהם כראוי. על זה כתוב, טעמו וראו כי טוב ה' וכתוב, לכו לחמו בלחמי, וגו'.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest