דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מחכה לכם חבילה – תדרשו אותה

מחכה לכם חבילה – תדרשו אותה

laitman_2008-11-14_6987_70.jpg

בעבר, אפילו לפני מאה שנה, אנשים רבים היו מוכנים להקריב את כל הגשמיות ולהשקיע את כל כוחם, כדי לגלות את העולם העליון הנסתר. אבל מאחר והזמן לגילויו עדיין לא הגיע (האנושות לא השיגה קשרים גלובאליים), ההנהגה העליונה לא עוררה אנשים לגילוי העולם העליון.

במאה ה – 20 האגואיזם האישי והכללי גדל במימדים כל כך גדולים, עד שעל כל מאמץ קטן האדם עושה חשבון וחישוב, האם בכלל כדאי לעשותו או לא.

אם מתעוררת בתוכנו מחשבה כלשהי לרוחניות, טובה או רעה, זה סימן לכך, שהבורא, המדרגה העליונה כבר ירדה אלינו ומזמינה אותנו לבוא איתה במגע, ליצור קשר. בתגובה האדם צריך לחפש העמקת הקשר הזה וגילויו. העליון מזמין בתוכנו מחשבה עליו, נותן לנו, ל"תחתון", התעוררות, ומחכה ומצפה לתשובה, לתגובה. התחתון רק צריך לפתוח את ההודעה שנשלחה אליו, ולברר מה יש בה.

כאילו דופקים בדלת שלנו : "יש לכם חבילה ! " – כך מגעיה אלינו מחשבה על רוחניות. אנחנו צריכים לפתוח את הדלת, לקבל את החבילה, לפתוח אותה, ולפי התכולה שבה להבין ממי היא נשלחה וכיצד לענות עליה?

אנחנו שומעים את הנקישה על הדלת, אבל מחכים, מה יקרה אחר כך ? ואחר כך לא קורה שום דבר, כי כל הפניה אלינו כבר קיימת, כלולה בנקישה זו על הדלת, נקישה על ליבנו. אנחנו דומים לבעל הבית, אשר אינו מעוניין לקום מהכורסה, וצועק לדוור: "תשאיר את החבילה ליד הדלת, אני אקח אותה מאוחר יותר!"…

מסיבה זו המערכת העליונה עוזבת אותנו – ההתעוררות לרוחניות נעלמת בתוכנו – עד לפעם הבאה. אבל מי יודע, מתי היא תחזור שוב?

לכן באותו רגע, שאנחנו מקבלים איזו שהיא תזכורת, אנחנו חייבים מיד ליישמה עד הסוף – עד שלא נגלה את כל ההודעה, נמצא את כתובת השולח, ו…נדפוק בדלתו !

מתוך הכנה לשיעור, 08.11.2009

אני ישנה וליבי ער…
קול דודי דופק :
"פתחי לי אחותי רעייתי יונתי תמתי !"
"פשטתי את כותונתי איככה אלבשנה
רחצתי את רגליי איככה אטנפם !"
ודודי חמק עבר…
שלמה המלך "שיר השירים" (המאה ה – 9 לפני הספירה).

One comment

  1. בו  ונו-אמר  שהתוכנה זו  האיש לא רוצה לקום עכשיו לקחת את התוכנה אז עם מי צריך לעשות השפעה עם התוכנה או זה שצריך לקבל את החבילה הביצה או התרנגולת כנאה שבלעדי שני הצצדים לעולם זה לא ילך לכן הזמן ירפא וילמד ויביא את שתי הנקודות לקו אחד וזו הבעיה האמיתי כבוד הרב ..איך אפשר בו זמנית לקרב אותם ..כשמוצאים מישהו אחר או שכן ליד שיקח את החבילה ויבאי אותה מיד לידי האיש

    ממני שירי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest