דף הבית / אקטואליה / מחירי הנפט צנחו

מחירי הנפט צנחו

הערה: לפני חמש שנים אמרת שיבוא הזמן ומחירי הנפט יצנחו ל-30 דולר לחבית. עכשיו זה קרה: מחירי הנפט צנחו עד למחיר של 35 דולר. לשוק הנפט מתחילה לצאת כעת איראן, ערב הסעודית הורגת את רוסיה עם נפט זול, אמריקה גם כן משחקת עם זה. בעיקרון, הכול הולך לקראת זה שמחיר הנפט ימשיך לרדת.

תשובתי: אנחנו לא הולכים לקראת זה. האנרגיה זו לא בעיה, אפשר להפיק אותה מכל דבר. בוודאי שהנפט יהפוך להיות זול מאוד. בהקשר לזה לרוסיה מחכה עתיד קודר, היא כבר לא תוכל לשבת על הנפט, היא גם לא תוכל וגם לא יתנו לה. במיוחד שהיא בעצמה נוהגת בסלחנות כלפי איראן, אני לא מתאר לעצמי בשביל מה. חוץ מזה, מתקרבת מהפכת הצפחה, הטכנולוגיה הולכת קדימה, והעיקר שאין תעשייה כבדה, אין היתוך של פלדה. עוד מעט ידפיסו ספינות מחומרים כאלו, שלא צריך יהיה להתיך, לפרזל או לחשל.

כשאני רואה את מחיר הנפט צונח, אני רואה קידמה גדולה הקשורה למעבר הדרגתי של האנושות לרמת קיום אחרת לגמרי, לרמה שהכול יעבור לאזור הווירטואלי. האדמה ומה שנמצא במעמקיה, כבר לא ישפיעו על רמת החיים שלנו. החיים עצמם ייהפכו להיות אחרים, יותר אווריריים, יותר וירטואליים. הם לא יהיו קשורים לעבודה קשה עם אובייקטים כבדים, הבתים ייבנו בקלות, כמו במשחק, כאילו שיורכבו מקוביות. כל זה דרוש כדי לתת לאדם להבין, שהדבר העיקרי עבורו זה לא סיפוק כל צרכיו הבלתי מרוסנים, מפני שאם נרצה נוכל לספק לעצמנו בקלות כל מה שאנחנו צריכים. לכן האנושות צריכה לגדול ולעלות מעל לתקופת הצריכה הנוכחית, שהיא כולה "תן-תן-תן", ולהגיע להכרה שאין לה צורך בכל זה. 

וזה באמת כבר קורה. אנחנו רואים את הדחייה של האנשים מקניות יקרות, האדם מתגבר על האגו הקטן שלו. היום הוא צריך בעיקר טלפון נייד משוכלל כדי לתקשר עם אחרים. אבל גם זה יחלוף. הוא כבר לא רוצה לרדוף אחרי מעדנים, לטייל בעולם, להשיג משהו. הכול חולף, אובד, נעלם. ובסופו של דבר הוא יישאר ריקני. מביאים את האדם למצב שבו הוא מתחיל להרהר, בשביל מה הוא חי, מה משמעות קיומו. הכול נע לקראת דבר אחד, וירטואליות, בה הכול נעלם. והאדם נשאר מול הנצחיות, כמו תינוק על סף התהום. בתוכו מתחילים להתעורר רצונות, תכונות, שאלות, תחושות פנימיות שיגלו לו את המשמעות שכותבת עליה חכמת הקבלה. זה יתחיל לשאוב ולמשוך אותו, הוא ייכנס לתוך זה וייראה מערכת של כוחות שבה הוא קיים כחלק שלה, שהוא מנהל אותה והיא מנהלת אותו. וכל זה מתרחש בהרמוניה שהולכת וגדלה ומתגלה, שמתחילה לשחק בתוכו, כמנגינה אינסופית מרגשת וחודרת, שלא משאירה שום מקומות ריקים, גם כאלו שהם בלתי נראים, הכול מתמלא בצורה בלתי פוסקת, וזה מושך אותו למרחבים הבאים. אני מקנא באלו שעדיין לא גילו זאת!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest