דף הבית / אקטואליה / מחבל מת "קם לתחייה" וצוחק

מחבל מת "קם לתחייה" וצוחק

מתוך אתר "הארץ": "הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס (אבו מאזן) התייחס הערב (רביעי) בנאום ברמאללה לאירועים האחרונים במזרח ירושלים ובגדה המערבית, והאשים את ישראל ב"הוצאה להורג" של בן ה-13 שביצע את הפיגוע בפסגת זאב.

מוקדם יותר היום, פרסמה המשטרה סרטון המתעד את הפיגוע שלשום בפסגת זאב בירושלים שבוצע על ידי שני מחבלים שפעלו יחד – בני 13 ו-17. בסרטון נראים השניים רודפים אחר יהודי שנמלט לאחר שדקרו אותו ופצעו אותו קשה בפסגת זאב. בתום המרדף הנערים עוזבים אותו, וממשיכים בסכינים שלופים לפתחה של חנות ממתקים בשדרות משה דיין. שם מבחינים המחבלים בילד יהודי בן 13 יוצא מהחנות ורוכב על אופניו. הם דוקרים אותו בצווארו ופוצעים אותו אנושות. אחר כך נראה אחד המחבלים נתקל בכוחות מג"ב, רץ לעברם כשסכין בידו ולאחר זמן קצר נורה למוות על ידי השוטרים".

אני חושב שחוסר הרצון העיקש שלנו לברר את השנאה כלפינו, ולא לטמון את הראש בחול, מביא אותנו לייסורים יותר ויותר גדולים. אולי בכל זאת לא כדאי להיות כל כך עקשנים, לא כדאי לנער מעצמנו את השאלה הזאת כמה אלפי שנים, והאם לא עדיף בכל זאת לברר למה כל העולם נגדנו? (ראו מאמרי: "מי אתה עם ישראל?" ו-"תפקיד ישראל העולם").

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest