דף הבית / אקטואליה / איך לשנות את המצב בישראל?

איך לשנות את המצב בישראל?

שאלה: היום ישראל חווה זמנים קשים מאוד. לרחובות נשפך גל של אלימות, דם, שנאה. חכמינו אמרו ש"אם בא להרגך השכם להרגו". האם זה נכון?

תשובתי: הפתרון צריך להיות פשוט מאוד: אם מישהו מתנפל עליך עם סכין, אתה צריך להקדים ולמנוע את הפעולות שלו ולנטרל אותו. לכן רצוי ללמד את כל אזרחי ישראל להשתמש בנשק, כי בזמנינו זה הופך לנורמה עבור כל העולם. אבל אנחנו חיים בכזאת מדינה, בה אפשר לשלוט באופן יחסי במצב גם ללא נשק, בהשוואה לאירופה ואפילו לאמריקה. בקרוב מאוד ניווכח שכל זה בידיים שלנו. 

תחילה הכוח הכרחי, כדי להקדים ולהזהיר את האויב. ואחר כך צריך לברר את השורש של המתרחש, ולבצע תיקון התואם לאפשרויות שלנו. כי באופן עקרוני, אנחנו יכולים לייצב את המצב גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רוחנית, לעקור מהשורש את כל הבעיות ולחיות במדינה שלנו בביטחון מוחלט, כך שפותחים את כל הגבולות, ואף אחד לא יתקרב אלינו עם כוונות זדוניות.

אבל כל עוד אנחנו לא יכולים לעשות זאת, אנחנו צריכים לעמוד על המשמר ולהשלים עם התיקונים הלא מוצלחים שלנו או חוסר התיקונים, כך שנחזיק נשק בידיים. כך או אחרת, בכל מקרה, הגבולות ייפתחו וכל העולם יהפוך לאחד ומאוחד, מפני שלפי תוכנית הטבע/הבורא אנחנו חייבים להגיע לזה או תחת לחץ של נסיבות או מרצוננו הטוב. ומאחר שהיום עדיין איננו מסוגלים לעשות זאת, אז אנחנו נאלצים להשתמש בחוק הנוקשה: "אם בא להרגך השכם להרגו". אבל בסופו של דבר, שני הצדדים יתחברו יחד מבלי לסתור זה את זה.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית הטלוויזיה "על מצב החירום בישראל", 14.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest