דף הבית / משבר עולמי / מובטלים בוגרי אוניברסיטאות

מובטלים בוגרי אוניברסיטאות

laitman_2008-11-14_6989.jpg

דעתו של סרגיי גובנוב, פרופסור באוניברסיטת מוסקבה, עורך השבועון "אקונומי סט": "אחת הבעיות העיקריות של רוסיה נכון להיום היא האבטלה. ישנם הרבה בוגרי אוניברסיטאות צעירים, אבל לא כולם יכולים למצוא עבודה במקצוע. המשבר החברתי גובר, ונצפה חוסר פרופורציה גדול בין זמינות מקומות העבודה וכמות המומחים.

הניגודיות הזאת היא הרסנית למדינה, כי אנחנו הרי מייצרים צבא של מחאה. ישנם כלכלנים שסבורים שהמפעלים הקטנים והבינוניים מסוגלים לפתור את בעיית האבטלה. הדעה הזאת היא שגויה.

רק בעזרת התאגידים הגדולים יהיה ניתן לשרוד את המשבר החברתי. כך זה נעשה במדינות המפותחות. למשל, בעזרת Microsoft המפורסם. תארו לעצמכם, כמה כוח אדם מועסק במערכת הזאת! לצערנו, נכון לעכשיו קיימות בעולם רק חמש מדינות מתועשות מקרוב. כל השאר הם הצרכנים שלהן".

התייחסותי: כמות המובטלים תלך ותגדל, עד שתגיע לכמות הדרושה לשירות החברה של הצריכה הנבונה. כל המקורות של מקומות העבודה, חוץ מההכרחיים, ייעלמו. אנחנו חייבים לפתח מערכת השכלה וחינוך, שתתקבל על ידי החברה כעבודה, מפני שכל אדם שנמצא במערכת הזאת מביא את העולם לאיזון, וזוהי העבודה המועילה ביותר של האדם בעולם.

ידיעות קודמות בנושא:
האבטלה באיחוד האירופי הגיעה לשיא
פיתרון לבעיית האבטלה של הצעירים?
המומחים מנבאים גדילה באבטלה בקרב הצעירים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest