מה שנדרש מאיתנו

שאלה: העולם כבר רואה את ההתרסקות בעתיד הקרוב. אבל חוץ מאיתנו, אף אחד לא עושה שום דבר, ושום דבר טוב לא קורה…

תשובתי: אם היינו עובדים בצורה נכונה, העולם כבר היה מתעורר. הוא לא יתעורר, אם אנחנו לא נעיר אותו. רק אנחנו אשמים בכל מה שקורה.

זה נוגע לכולם ללא יוצא מהכלל, כולל מנהיגי העולם והמומחים. לחלקם כבר יש ניצוץ של הבנה, הם רואים את המצב, אך עדיין אינם משנים את צורת החשיבה, עדיין אינם תופסים שהם אלה שצריכים להשתנות ולא העולם. עד עכשיו, אנחנו שינינו באופן אגואיסטי את העולם, ועכשיו האדם עצמו הוא זה שצריך להשתנות. ישנם מדענים שכבר כותבים על כך, אך עדיין הדברים שלהם מאוד חיצוניים, כשהם בעצמם אינם מבינים מה עומד מאחורי המילים שלהם.

וכאן דרושה העבודה שלנו, עד שהמדענים האלה יגיעו לשבת יחד איתנו בשיעור.

שאלה: אז מה אנחנו לא עושים?

תשובתי: אנחנו לא מפיצים. איך אתה משפיע על העולם? איך אתה מעביר אליו את מה שאתה מקבל בשיעורים? אנחנו לא עושים מספיק. הרי כל עבודת התיקון מוטלת עלינו: לארגן את עצמנו, לארגן את רשת הקשר בינינו, לפרוש אותה על פני כל הקבוצות שלנו ברחבי העולם. הרי יש לנו מאות קבוצות, מיליוני בני אדם מאזינים לנו, על אף שאינם יוצרים איתנו קשר. אך משום מה חסרים לנו הכוח והחכמה כדי לבנות את המערכת בצורה נכונה. אנחנו עדיין לא יכולים להביא לעולם את המסר בכזאת עטיפה שתמשוך אותו ותכניס לתוכו את התוכנה החדשה. הם אינם אשמים בשום דבר. הם דווקא מוכנים לקלוט יותר ממה שאנחנו נותנים להם.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מצווה אחת", 23.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מה נדרש מאיתנו בהפצה
בעל הבית שלא משלם על העבודה
יש רק דרך אחת – חברה שצומחת רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest