דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בעל הבית שלא משלם על העבודה

בעל הבית שלא משלם על העבודה

חכמת הקבלה היא לא ספר הדרכה לברוקרים, והיא לא מלמדת איך לעשות ביזנס בעולם החדש. כשאני לומד את חכמת הקבלה, אני מבין שאני צריך להשתנות בעצמי ושאין לי ברירה אחרת. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למערכת החדשה, להיכנס לתוכה עד הסוף, לעזוב את כל המערכת שבה אנחנו נמצאים עכשיו ולעבור את הגבול, את המחסום שמאחוריו נמצא העולם החדש.

שיטת הקבלה התגלתה והתפתחה על ידי אנשים מיוחדים שנקראים "ישר א-ל" (ישראל). כך היא התגלתה להם, וכך הם מגישים אותה לעולם, וכל אחד צריך לדעת אותה במידה מסוימת.

לכן, לא יעזור לנו סתם כך להתחבר וללכת יחד. ככל שנתקדם יותר לקראת הערבות, אנחנו נגלה ביתר בירור שאנחנו זקוקים לתיקון פנימי כדי להתאים את עצמנו למערכת החדשה. אנחנו לא מתקנים את הטבע ולא מתקנים את העולם, אנחנו מתקנים את עצמנו.

שיטת הקבלה היא הפוכה ממה שהיה קודם. עד עכשיו הטבע הניע אותנו מבפנים: אנחנו תמיד מימשנו את הרצון האגואיסטי הגדל שלנו. בעל הבית הזה שלט עלינו בצורה מוחלטת, ואנחנו ביצענו את כל פקודותיו בנאמנות. הוא היה כל כך גדול, שהוא פשוט כיסה את כל שדה הראייה שלנו, וכל הזמן חשבנו רק עליו. לא הרגשנו הבדל בינינו לבינו.

אבל עכשיו נוצר בנו יחס חדש לטבע האגואיסטי. אנחנו מתחילים לגלות עד כמה הוא שולט עלינו, עד כמה הוא הורס אותנו, כמה שהוא בעל בית רע. כי אנחנו עובדים בשבילו, אך לא מקבלים שום שכר.

מצד אחד, שליטתו של האגואיזם מתגלה כרעה ומובילה לריקנות. ומהצד השני, מתגלה לנו שליטה חדשה, שליטת הרצון להשפיע…

יש כאן עוד הרבה דברים שנצטרך לסדר לעצמנו ולהעביר לעולם. כשאנחנו מדברים כלפי העולם, בתוך המילים שלנו אנחנו מביאים להם את המאור המחזיר למוטב. ולכן זה לא חשוב כמה הם מבינים, כי האור כבר פועל במערכת הקשר בינינו.

ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות, לעבוד ברשתות החברתיות, ולייצר כמה שיותר חומרים. אנחנו לא מחכים שיבינו אותנו כבר עכשיו, אנחנו לא שופטים את הצלחת ההפצה לפי התגובה הראשונית של הקהל. אלא ההשפעה בעצמה היא השכר עבורנו, מפני שהיא מביאה למושפע את המאור המחזיר למוטב.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 22.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המתאם ביני לבין העולם החדש
אחרי שהאגואיזם הגיע לרוויה
איך בונים סביבה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest