דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / מה עושה אותנו חזקים יותר

מה עושה אותנו חזקים יותר

הערה: מדענים סבורים כי המנטרה "מה שלא הורג אותנו מחשל אותנו", מדויקת ונכונה מאוד. 70% מהאוכלוסייה מסכימים כי כל מה שקרה בחייהם הפך אותם לחזקים יותר.

תשובתי: כל הייסורים הפוקדים אותנו אכן מחזקים, מחשלים, מעלים ומניעים אותנו קדימה. זהו עיקרון קבלי מדויק! אני שמח מאוד שסוף סוף אנשים מסיקים מסקנה נכונה. עתה, השאלה היא כיצד לנצל את ההזדמנות הזו באופן ריאלי פורה ותכליתי. כאשר מגיע אליי רצף של ייסורים, עליי לדעת איך לנצלו לתועלתי – כמו באומנויות הלחימה במזרח, כאשר תוקפים אותך אתה מנצל את הכוח, האנרגיה והמשקל של היריב על מנת לגבור עליו. יש ללמוד כיצד לעשות זאת בכל אירועי החיים.

על האדם לנצל דווקא את המצב השלילי כדי להתעלות מעליו. אם אתה רוצה להיפטר מהשפעה שלילית, עליך להתעלות מעליה בצורה נכונה ואז אתה מתחיל להבין שזהו עיקרון תנ"כי מדויק: הרע שעומד מולך, זהו "עזר כנגדו". כלומר, נשלח אליך רע ואתה מנצל אותו כעזר. באופן זה האדם יכול להתעלות מבחינה רוחנית, כיוון שהוא יכול לנצל את כל ההשפעות השליליות שהוא חווה בחייו באופן חיובי. כך אנו מתעלים מהר מעל עצמנו.

שאלה: האם ניתן לשייך לזה את הקריירה, את היחס לקרובים ולמשפחה?

תשובתי: כן. ניתן לשייך לזה את כל ההשפעות השליליות! כלומר, למעשה אני מתעלה בכל יום מעל לכל מה שקורה לי בחיים, מעל עשרות או מאות הרגשות, השפעות שליליות ומכות.

שאלה: למה הכוונה "להתעלות מעל"?

תשובתי: לעלות לבורא שממנו  נובע הכול. בזה שהוא שולח לי השפעות שליליות הקוראות לי להתעלות מעליהן אליו, אני מגלה אותו.

שאלה: כלומר הבורא נמצא דווקא באירועים השליליים?

תשובתי: כן. המחשבה שלו נמצאת במכות הללו ואם אני פותר אותן ומשתמש בהן בצורה נכונה, אז אני מגלה אותו. הכלל מאוד פשוט. תעלו!

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן",  20.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest