דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה נחוץ להתפתחות רוחנית?

מה נחוץ להתפתחות רוחנית?

שאלה: מה נחוץ להתפתחות רוחנית?

תשובתי: התנאי העיקרי להתפתחות רוחנית זה רצון להתפתח ולהבין מי אני, בשביל מה אני קיים, כיצד הכול מסתובב סביבי, כיצד אני יכול להשתתף בזה, כיצד עליי להשיג משהו נצחי, מושלם ואמיתי בחיי. כיצד לגלות את רשת הכוחות שמשפיעים על העולם ואת סודו של העולם?

כל זה, רצון להבין להשיג את הטבע, את הבורא, אם אדם עומד בתנאי הזה אז בהמשך הוא יקבע את כל הדרך להתפתחותו. זה תלוי עד כמה האדם חושב עוד מילדותו על משמעות החיים, לשם מה הם קיימים ומדוע שאר בני האדם לא חושבים על זה? הוא מביט מסביב ולא מבין מדוע ההמולה העולמית תופסת ומעסיקה כל כך את בני האדם, איזו תועלת יש להם מזה? איך לא לעסוק במשהו רדוד, גשמי, אלא להיאחז במשהו מושלם ונצחי? אם יש לאדם כזה רצון, אז הוא משתוקק לרוחניות.

שאלה: כיצד שאלות אודות משמעות הקיום קשורות עם רשת הכוחות הרוחניים, זה הרי ממד אחר?

תשובתי: הן קשורות באופן ישיר, רשת הכוחות הרוחנית בנויה על השפעה, על השתתפות הדדית, על אהבה, על יציאה מעצמך, אך היא פועלת מתוך אותן השאלות. כלומר, השאלות נשארות זהות ואת פתרונן ניתן למצוא רק אם תפתח בך את תכונת ההשפעה, אז אתה לא עוסק בבליעת הכול מכל, אלא להיפך, אתה יוצא מתוך עצמך מחוץ ל״אני האגואיסטי״ שם נמצאים כל השאר. דווקא באופן כזה עליך לפעול.

מתוך שיעור וירטואלי, 25.11.2018

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest