דף הבית / חינוך, ילדים / מה לצפות מדור ה – Z?

מה לצפות מדור ה – Z?

דעה: מסתיים עיצוב הדור החדש של אמריקנים שמכונה "דור ה- Z". אלה נערים בני 14-19 שיחליפו את דור המילניום – מי שנולדו בשנים 1980- 2000. הם אינם שולטים בטכנולוגיות מתקדמות, אלא מהווים צרכנים בלבד, הם רחוקים מידע של חוקי המכאניקה, הפיסיקה והכימיה.

הקרע בין הממציאים למשתמשים יכול להוות את התכונה העיקרית שמבדילה את דור ה- Z. הממציאים ישיגו כסף ושליטה ואילו המשתמשים יהיו תחת שליטה מלאה של בני גילם הגאונים בתחום החברתי והכלכלי.

מרבית נציגי הדור החדש מעולם לא נתקלו ברעב ומחסור בקורת גג, הם אינם מסוגלים לפתור אפילו בעיות פשוטות, חסר להם ניסיון חיים שנצבר כאשר האישיות עוברת דרך ניסיונות. ילדי ה-Z יגדלו רגישים ופסימיים. לא רבים מהם יוכלו להגיע לעצמאות במאמצים אישיים.

ילדי ה- Z כלל לא מתעניינים בהיסטוריה, חוסר היכולת שלהם לקשר בין העבר להווה, לנתח את הדברים ולהסיק מסקנות, הוא ממש מפחיד. מושג ה"שוויון" נמצא אצלם מעל כל יתר הערכים האמריקניים. זה מוסבר על ידי שטיפת מוח בבתי הספר ובמכללות, שמאחוריה עומדת המפלגה הדמוקרטית.

לממשלה יהיה קל יותר לעשות מניפולציות על דור ה- Z האמריקנים. לשם כך קיימות טכנולוגיות שמהוות עבורם סם של ממש.

דור ה- Z "חי בעננים" בכל גיל, כתוצאה מתרבות ההמונים הכפייתית הוא זקוק לסיפורים אמיתיים במקום רובוטים, ערפדים, זומבי, גיבורי על ודמויות מומצאות נוספות.

הנורא ביותר הוא שאין להם מטרה, חסרה להם התלהבות ודחף להכיר את העולם. הם מצפים למנהיג שימשוך אותם אחריו.

לא ניתן להלהיב את הילדים של היום. הטלוויזיה, המחשב, משחקי הווידיאו, הרשתות החברתיות – כל זה מתחיל בהדרגה לשעמם. יחד עם זאת, הדור המתבגר לא מגלה עניין רב בסמים, אלכוהול ועישון כמו "בני המילניום".

תגובתי: אולם יתברר, שדווקא הדור הזה יעלה את העולם אל המקור העליון שלו, למימד הבא, והוא כזה מכיוון שהוא לא נולד בשביל עולם העבר שלנו!

ידיעות קודמות בנושא:
דור המילניום: נערי שעשועים ונהנתנים
המשבר שינה את עמדות החיים של הצעירים
הדור החדש אינו בוחר בכלום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest