דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מה לעשות עם אלה שנשארים בבית?

מה לעשות עם אלה שנשארים בבית?

שאלה: מה אתה מציע לעשות עם אותם אנשים שלא יכולים להגיע לכנס? ואיך אלה שנמצאים בכנס יכולים לתמוך בחברים שנשארו בבית וממשיכים באירועים של החינוך האינטגרלי?

תשובתי: בזמן הכנס אנחנו צריכים להתכנס כולם יחד במרכזים המקומיים או בבתים אצל מישהו, להתלכד באופן מרבי עד כמה שרק אפשר. מיעוט הרבים שניים. אפילו אם שני אנשים יכולים להתחבר, אז עדיף וכדאי לעשות זאת במקום לשבת לחוד.

צריך להשתדל לפָנות את עצמם למשך הכנס מכל העבודות והעסקים, כדי להיות כל הזמן יחד איתנו. לעקוב אחרי כל מה שמתרחש בכנס ולהצטרף אלינו בכל לב ונפש. ואנחנו גם כן צריכים לא לשכוח וכל הזמן לחשוב על כל החברים בכל רחבי העולם.

אבל בזמן הכנס אנחנו לא חושבים על פעולות ההפצה החיצוניות בחינוך האינטגרלי, אנחנו בינתיים מרוכזים רק בתוכנו, בעצמנו, בחיבור שלנו בלבד. הכנס חייב להתנהל במחשבות תמידיות על ההתעלות שלנו. ורק בסיומם של כל הכנסים הללו, מתוך ההתעלות, אנחנו נצא להפצה חיצונית ונתחיל לחשוב עליה.

ביומיים של הכנס לחינוך אינטגרלי, אנחנו נחשוב ונדון איך לצאת עם השיטה הזאת החוצה, אבל בכל זאת תשומת הלב העיקרית היא תוקדש לכינוס בינינו. לכן תפסיקו לימים האלה את כל הפעולות החיצוניות ותתכנסו יחד איתנו.

מתוך שאלות בסעודה, 26.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
החמור שלי, ואני עליו
דרגת בגרות
עליך להחליט

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest