דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מעגל חיבור של נשים

מעגל חיבור של נשים

שאלה: נשים ארגנו "ישיבת חברות" עוצמתית ביותר. זה היה מאוד לא פשוט, נדרש מאיתנו מאמץ רב, ואנחנו הרגשנו את החיבור בינינו. כיצד אנחנו יכולות עכשיו לכוון את החיבור הזה כלפי הגברים כדי להתחבר איתם?

תשובתי: נשים עוברות מצבים יותר קשים מהגברים, זה דורש מהן התגברות הרבה יותר גדולה, משמעותית. אני מאוד מעריך את המאמצים מצד הנשים ותולה בהן המון תקוות. הצלחת הגברים תלוי במידה רבה בנשים. אולם לנשים הרבה יותר קשה להתחבר ביניהן, לכן המאמצים שלהן משמחים אותי מאוד.

ברגע שנשים תתחברנה ביניהן בצורה נכונה, הן תגלנה את הגשר שמקשר אותן לגברים. זאת תהיה אישה אחת שבשלה לחיבור, לקשר עם הגבר. אבל, קודם כל אתן חייבות להגיע לקשר חזק וטוב ביניכן.

לנשים קשה יותר להתחבר מאשר לגברים. כי גבר מרגיש שהוא חופשי כמו רוח, אינו קשור לבית, ואישה נקראת "בית", כלומר יש לה אופי מאוד אינדיבידואלי והיא רוצה שיהיה לה משהו משלה, את הפינה שלה, משפחה משלה. לכן, החיבור בין נשים חייב לשבור את המחיצות שמפרידות ביניהן, וזה הרבה יותר קשה מאשר לגברים. אנחנו רואים שבעולם שלנו חברוּת בין הגברים הרבה יותר משמעותית מאשר חברות בין נשים. זה הטבע.

זאת עבודה מאוד קשה ואני מאוד מעריך אותה. אבל אתן יכולות להתגבר עליה בקלות אם אתן תתעלנה למעלה מהטבע הנשי שלכן. אין צורך להתחפר בתוך החסרונות הרעים שלכן, אלא צריך להתקדם ולעלות לטוב, לחיבור.

כשנשים מגיעות לחיבור הן מקבלות יכולת, הבנה, מוח ולב שמרמזים להן כיצד אפשר לעזור לגברים. וכל עוד אתן לא יכולות לעזור לגברים, עליכן להתחבר ביניכן.

בעבר אנחנו היינו בשלב התפתחותי שבו הנשים לא היו יכולות להתחבר ביניהן, ותפקיד האישה היה רק לתמוך בגבר. אבל עכשיו הגענו לתקופה שונה, שבה הגברים מתחברים ביניהם והנשים מתחברות ביניהן. ואחר כך אנחנו נראה כיצד בונים מעגל בתוך מעגל.

בינתיים אנחנו עובדים רק על החיבור ואין צורך להביט אל העתיד או על העבר. נכון להיום העבודה שלנו היא חיבור בין הגברים וחיבור בין הנשים כדי להגיע לערבות הדדית בתוך כל מעגל.

שאלות בזמן הסעודה, 26.01.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest