דף הבית / משבר עולמי / מה יאלץ את העולם להשתנות?

מה יאלץ את העולם להשתנות?

מיכאל לייטמן

שאלה: מטרת התפתחות האדם, שלדבריך מהווה גם בו זמנית את הסיבה להיוולדו, היא גילוי הבורא בתוך עצמו, רכישת התכונות שלו, השגת אהבה אליו ואל כל מערכת הבריאה בכללותה. למעשה רכישת יכולת והרגשת אהבה, בלתי תלויה ונצחית!

כיצד האנושות תוכל להגיע למצב סופי זה? בכל אחד, ברמת תת המודע פועל סורק החלטי – כיצד למלא ולהביא לסיפוק, את הרצונות והצרכים הפשוטים שלנו, את הרצונות לאכול, לשתות, לישון וכו', וכיצד להגן על עצמנו מהסובבים. ויחד עם זה, ילדים ומשפחה יכולים להישאר רעבים, כי אפילו הקרובים כבר הפכו עבורנו לזרים. ועם זה האדם, ובמיוחד הצעירים, כבר אינם פוחדים מהמוות, כי למעשה אין כבר מה לאבד, כי אלו לא חיים. וזו גם לא אשמת בני האדם, ולכן זו צרה!

הפחד, כמניע, כבר לא קיים. אז מה יאלץ את כל זה להשתנות? בעיקרון – הרגשת החיסרון. אבל כיצד אפשר לשאוף לזה, כשהרצון כבר אבד לחלוטין, וגם החיסרון כבר איננו קיים?!

תשובתי: אתה תראה, שפתאום יופיע הרצון ואנשים יתחילו לנוע, כי הרי הם כבובות על חוטים. אבל בינתיים עוברים עליהם הרגשת ריקנות וחוסר מטרה,- הכול נעשה על פי תוכנית הבורא, ולכל דבר יש זמן ומקום. הנה, אצלך השלב הבא כבר מתחיל! כל החיים שלנו הם תהליך שבו אנחנו צוברים התרשמויות חיוניות להרגשת הבורא. לכן זה חסר כל משמעות לנסות להתנגד, אלא צריך לזרז את התהליך, שעל ידי זה תשתנה וכך תרכוש אותן התרשמויות בלי לסבול מהן.

רשומות קודמות בנושא:
הדור החדש יבחר בעולם חדש
משחק לאנושות
הציוויליזציה החדשה – רק מתוך שינוי פנימי
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest