דף הבית / אקטואליה / מה הטבע רוצה להראות לנו?

מה הטבע רוצה להראות לנו?

הערה: האנושות עברה שנה קשה מאוד, אבל אתה רואה זאת בפרספקטיבה אחרת.

תגובתי: אדם שלא רואה לפניו מטרה, הוא לא קשור למקור הבעיה ולכן לא יראה בסופו של דבר לאן היא תוביל אותו ומה שעובר עליו באמת יורגש בו כמכה קשה מאד. כמו ילד קטן ששרוי בפחד גדול, אבל אינו יודע את הסיבה והתוצאה, ואז הוא באמת מסכן.

הערה: למרות הרגשת המסכנות הזאת, שאתה לא יודע בדיוק מה יקרה, מפחד שתידבק מחר ומה יהיה עם הילדים והחיים שלך. שנה שלמה לא עזרה להפנים את המסר שצריך לשנות כיוון לגמרי.

תגובתי: לא, להיפך. חשבנו שאחרי שלושה עד חמישה חודשים, נצליח להתגבר על וירוס הקורונה ואחר כך חשבנו שבקיץ זה יגמר, ואז בסתיו ובחורף. והנה חלפה שנה ועדיין כאילו רק התחלנו.

שאלה: כיצד ניתן לבדוק האם מתחיל להיווצר שינוי תודעתי באנושות?

תשובתי: עלינו לשאול את עצמנו מדוע אנחנו עדיין לא מבינים מהו הווירוס, מה הסיבה שהוא התפתח, מהיכן הוא התפתח, מה הוא רוצה מאיתנו, מדוע איננו מצליחים בדרך שאנחנו נלחמים בו, מה הטבע רוצה להראות לנו?

אסביר בצורה כללית ותבינו את העניין: הטבע רוצה להראות לנו שדבר לא יעזור לנו בדרגת הדומם, הצומח והחי. הווירוסים הם בדרגת החי, ולכן עלינו להגיע לדרגת המדבר שמתאפיינת ביחסים בינינו. היחסים האנושיים בין אדם לאדם הם המקור והשטח הטוב שמאפשרים לווירוס להתפתח ולהתרבות. אם נרצה להתגבר על וירוס הקורונה, עלינו לעשות רק דבר אחד, במקום יחסים של תחרות ושנאה, עלינו לקיים בינינו יחסים טובים ואם יהיה בינינו שדה טוב, הווירוס לא יוכל לעבור מאחד לשני.

מתוך ישיבת כתבים, 5.1.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest