דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מה השתנה באנטישמיות מאז שהתחילה הקורונה?

מה השתנה באנטישמיות מאז שהתחילה הקורונה?

שאלה: מה השתנה באנטישמיות מאז שהתחילה הקורונה?

תשובתי: קודם כל עלינו להבין שאם מגיעה מכה, אז כולם מתעסקים בה. אחר כך אנשים מתחילים לשאול מאיפה היא באה ולמה, ומתחילים לתלות את המכה בכל מיני סיבות, ואז מגיעה האנטישמיות. אבל זה בתנאי שאנשים כבר חופשיים קצת מהבעיות שהקורונה גרמה להם.

לכן לא פלא שהיו כמה חודשי הפוגה ולא כל כך דיברו בכלי התקשורת על אנטישמיות, על היהודים, על ישראל, ודאי שרק אנשים נאיביים חשבו שכך זה ימשך. עכשיו אנחנו חוזרים למצב שהאנטישמיות בעלייה, וכרגיל קל מאד להאשים את היהודים. מעולם לא הייתה מכה באנושות שלא האשימו בה את היהודים.

לכן בקרוב נראה שימצאו כל מיני תיאוריות קונספירטיביות שהיהודים אשמים בכל. ובסופו של דבר יהיה עלינו להסכים עם האנטישמים שאומרים עלינו דברים נכונים. לכן העובדות או כתב ההגנה שאנחנו רוצים להכין, שכביכול זה לא אנחנו, הוא חלש מאוד. כי אצלם זה מורגש בפנים. כי מה שתספר לכל העולם, זה הכול אתה בנית, ואתה עשית, ואתה צבעת את כל העולם בוורוד. אבל האנטישמי אומר: "אני מבין ומרגיש מתוך הטבע שלי שזה לא נכון. שאתה עשית את זה, אז תסכים שאתה עשית, שאתה הבאת את הקורונה הזאת לעולם כדי בסופו של דבר לשלוט על כל העולם".

אחרי שהעולם כולו יגיע למצב שהוא סחוט מכוחותיו ואין לו יותר שום דבר לעשות, והוא בזבז הכול, את כל התעשייה האווירית, את כל התיירות, הבנקאות, כל הקשרים בין האנשים ובין המדינות הכול, אנחנו נאבד את העולם המודרני כולו.

שאלה: למה אומות העולם מרגישות זאת לפני היהודים?

תשובתי: כי היהודים לא יכולים לתאר לעצמם שהם אשמים בכלל, כי באמת הם לא מרגישים את הפנימיות שבדברים. אני לא מרגיש שאני גורם רע לאנושות, אני לא מרגיש שיש לי חוב כלפי האנושות, אני לא מרגיש שהאנושות צודקת כשהיא מאשימה אותי שאני גונב את כל הטוב מכל האנושות. יש להם באמת הרגשה כזאת, הרגשה פנימית ביותר, וקל מאוד לשכנע כל גוי בכך שהיהודים עושים כך בעולם. קל מאוד.

מתוך ישיבת כתבים, 31.12.2020

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest