דף הבית / אהבה / משקיעה ועד זריחה

משקיעה ועד זריחה

כל ערב לפני השינה אתם חייבים לקרוא איזה מאמר או קטע על אהבה, על הקשר ביניכם.

אפשר לא לכנות את זה במילה "אהבה", כי זה יכול לדחות, אלא איחוד של ה"נקודות שבלב" למערכת אחת. בתוכה צריך להתגלות הקשר המשותף שלנו, שיהפוך להיות דומה לבורא ואז אנחנו נרגיש את העולם העליון, את המצב העליון שלנו.

דווקא עם מחשבה כזאת אנחנו צריכים להירדם. לכן, לפני שאתם עוצמים את העיניים, אתם צריכים לקרוא קטע מתאים לזה, ועם זה להירדם. ובבוקר, כאשר אתם מתעוררים, מייד לקרוא כמה שורות שאותן הכנתם לעצמכם מראש או שאיתן נרדמתם.

בסופו של דבר, אתם תקבלו הרגשה מעניינת של זה, שבמשך השינה אתם כל הזמן חשבתם, התווכחתם, פתרתם, איך לעשות את זה, והתפללתם, ביקשתם שזה יקרה. כזה מצב, שבו אתם מתעוררים בבוקר ומרגישים שבזמן השינה אתם בתת מודע התקשרתם לבורא וביקשתם על המצב החדש, הוא מאוד מועיל ונחוץ.

החל מאותו הרגע שקמתם ועד לאותו הרגע שפתחתם את הספר בשיעור, בקבוצה או מול המחשב, אתם צריכים כל הזמן להיות במחשבה, בשביל מה, למה, מה בדיוק אני רוצה לקבל מהלימוד. חייבים לרכז בתוככם את המאמצים האלה, כדי שעל ידי פתיחת הספר, התחלת הקריאה, אתם תדעו בדיוק בשביל מה פתחתם אותו.

אבל אם אין לכם את זה, או שהכול מתרחש באופן אוטומטי, אז זה לא יניב שום תוצאה. אתם יכולים לשבת שנים על הספר, לדעת בצורה טובה את מה שכתוב בו, אבל לא תהיה תוצאה רצויה.

התוצאה תהיה רק באותה המידה, שבה אתם לפני הלימוד תכוונו את עצמכם בצורה מדויקת לגילוי העולם העליון, לקבלת תכונת ההשפעה, לתכונת הקשר ביניכם לבין שאר החברים בכל רחבי העולם.

אנחנו צריכים כל הזמן לחשוב על זה במשך הלימוד, לפעמים לדבר, להזכיר, אבל בעיקר לחשוב ולפחד שהחברים לא ישכחו על זה. אני מכוון אותם, הם מכוונים אותי, ואנחנו כל הזמן נמצאים בדאגה הדדית, בערבות הדדית, כל הזמן חושבים זה על זה, כדי להיות בכוונה אחת, זה הדבר החשוב ביותר.

אם, החל מהיום, אנחנו בו זמנית ננהג בצורה כזאת: לפני השינה, בבוקר, לפני תחילת הלימודים ובזמן השיעור (לפחות בזמן הזה), ואחר כך במשך היום לפי היכולת לפעמים לחזור לאותה הכוונה, אז זה טוב. אבל אפילו אם אנחנו לא יכולים, זה לא נורא. העיקר בשבילנו זה שלושת הנקודות: לפני השינה, לאחר השינה, לפני תחילת הלימודים ובמשך השיעור. ואז בשבועות הקרובים אנחנו נרגיש איך שגדֵלים, איך שמתחילים להרגיש, מה זה העולם העליון.

אני מבטיח לכם, שאתם תקבלו את ההרגשה הזאת. אתם תתחילו להרגיש ולהבין עמוק יותר את מה שאנחנו לומדים ועל מה מדברים, תופיע אצלכם תחושה מספקת של זה.

מתוך הקורס יסודות הקבלה, 23.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
עם מחשבה על הבורא
רק ההכנה נחשבת
שיעור לכל היום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest