דף הבית / אהבה / מדורה מ"נקודות שבלב" בוערות

מדורה מ"נקודות שבלב" בוערות

אנחנו מתקדמים קדימה בצורה מאוד רצינית, אבל כדי להשיג את הגילוי של העולם העליון, כאן ועכשיו, צריכים להתרחש בנו שינויים פנימיים שנקראים בחכמת הקבלה "אהבת הזולת".

בעולם שלנו המילה הזאת נשמעת דוחה מעט, כקלישאה, אבל בעצם היא מסמלת שאני מאחֵד את הרצונות שלי, את ההשתוקקויות שלי לגילוי של העולם הרוחני עם אותם הרצונות של החברים שלי. זה מסמל אהבה.

בעל הסולם כותב, שבכל אחד מאיתנו קיימת "נקודה שבלב" שבוערת, השתוקקות לגילוי העולם העליון, אבל זו בסך הכול נקודה. חייבים לחבר את כל הנקודות שלנו בינינו, לדחוס אותן, להשיג דחיסה ולחץ מסוימים ביניהן, ואז הן עד כדי כך יתאחדו לרשת אחת רצינית, שבה יתגלה המבנה של העולם העליון. מרגע זה אנחנו נתחיל להתקיים בו, מפני שהרגשת העולם הרוחני תהיה הרבה יותר גבוהה ממה שאנחנו מרגישים עכשיו. אנחנו נרגיש את עצמנו בדרגה הבאה.

לזה מתחילה להתקרב כל האנושות. אנחנו רואים, איך כל יום אנשים מדברים בצורה מנוכרת על העולם שלנו, על החיים האלה ואפילו מוכנים לכך שכל זה ייגמר מתי שהוא. הם לא מבינים, שבעיקרון, עדיין לא התחיל שום דבר, לפנינו לידה רוחנית. נשתדל לעשות זאת מהר, לפני כל השאר, כדי להראות אחר כך מתוך דוגמה אישית כיצד זה נעשה. בזה אנחנו צריכים להפוך להיות המורים של העולם.

לצורך זה לפני כל שיעור אנחנו צריכים בצורה מדויקת לבדוק את עצמנו, עד כמה הכוונות שלנו מכוונות לכך, כדי לקשור יחד את כל ה"נקודות שבלב" שלנו ולאסוף אותן למדורה אחת. לכן כנס הגברים המיועד נקרא "שלהבת במדבר". אנחנו צריכים לאסוף מהנקודות שלנו כזה כוח עצום, שבאמת יבער ברצון לגלות את העולם העליון.

מתוך קורס יסודות הקבלה, 23.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
צריך רק לאסוף את כל הניצוצות ביחד 
מניצוץ להצית להבה
נקודת ההיתוך של הלב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest