דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מדריך ליצירת צוותים – חלק א'

מדריך ליצירת צוותים – חלק א'

מטרת הקבוצה, לעבוד על איחוד

שאלה: צוות נקרא קבוצת אנשים שמאוחדים סביב מטרה אחת ואותן משימות. אנשים יוצרים צוותי ספורט כדי לנצח במשחקים. ישנם צוותי עסקים כדי להרוויח כסף. צוותים רוחניים כדי להתחזק באמונה. בצוותים שיעבדו על איחוד, המטרה והאמצעי זהים. כיצד זה יכול להיות?

תשובתי: אם יוצרים צוות שהמטרה שלו זה איחוד, אז השאלה אם האיחוד הוא המטרה או שהוא רק אמצעי כדי להשיג את המטרה הזו. מובן, שהאיחוד בפני עצמו אינו מהווה מטרה. כאשר יוצרים צוותים תמיד ניצבת לפנינו איזו משימה, שכדי להשיגה חייב להיות איחוד. לכן גם במקרה שלנו צריך לקבוע מהי אותה מטרה.

אנחנו רוצים להשיג בינינו איחוד כדי להרגיש בתוכו את הדרגה הבאה של קיום האנושות. אנשים ירגישו שבאיחוד טמון עיקרון מיוחד שהוא הידמוּת לטבע האינטגרלי היחיד. אם הם יגיעו למצב של איחוד, השתוקקות למטרה אחת, מוכנות להקריב את המטרות האגואיסטיות הפרטיות למענה, אז הם יעלו מעל עצמם, מעל לאגואיזם שלהם ויתחילו להרגיש את הדרגה הבאה של הטבע, האינטגרלי, הגלובלי היחיד.

בעיקרון, בכך מסתכמת המשמעות של ההתפתחות שלנו, משמעות של יצירת קבוצה שתעסוק בלימוד האפשרויות להתאחד ולהשיג מצב שבו כל חברי החברה ירגישו כאחד שלם כללי.

שאלה: האם אפשר לומר, שהמטרה, היא חיים הרמוניים טובים במשפחה, בחברה? הרי לאדם קשה להבין, מהי הדרגה החדשה הזאת.

תשובתי: בוודאי, מאחר וזה מובן יותר וקרוב לכל אחד. כלומר המטרה אלה כישורי תקשורת. אם האדם ילמד בצורה נכונה לפעול בהדדיות עם אנשים אחרים אז יהיו לו חיים טובים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "מיומנויות ניהול", 18.06.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest