דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / מדרגה חדשה, לבושים חדשים

מדרגה חדשה, לבושים חדשים

על ידי ההשפעה זה על זה בעזרת הקבוצה, אנחנו צריכים להשיג כזאת התפעלות, כדי שאנחנו נוכל כל הזמן להימצא תחת הנהגת הטוב והמטיב לטובים ולרעים. וכל ההסתרות האלה שאנחנו מרגישים, מקבלות לפעמים צורה הפוכה ומנוגדות לבורא. כי ה"צמצום" מתרחש בתוך האגו שלנו, שמרגיש את עצמו הפוך לבורא לטוב והמטיב.

ואילו אנחנו צריכים לצמצם דווקא את ההרגשה השקרית הזאת בתוך האגו שלנו, כמו שנאמר: "עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו", ומעל לכל זה לבנות יחס של אהבה והשפעה ב"אור חוזר". לדרוש שכך זה יקרה! כי אנחנו לא רוצים להרשיע את הבורא ולכן מבקשים ממנו לתת לנו את תכונת ההשפעה מעל לתכונת הקבלה שלנו, שתאפשר לנו להרגיש את הבורא בצורה אמיתית, ולא בצורה הפוכה.

ואת כל זה אנחנו דורשים לא כדי לקבל תענוג ברצון לקבל שלנו, אלא כדי לגלות את הבורא כמשפיע ובזה לעשות לו נחת רוח. אנחנו לא משתוקקים להימנע מההרגשות הלא נעימות, הן רק מעוררות אותנו ומורות על אותו המקום שבו אנחנו יכולים לתקן את היחס שלנו, מעליהן. אנחנו רוצים תיקון רק למען היחס לבורא שאותו רוצים לתפוס כטוב ומטיב.

לכן אנחנו צריכים לאסוף "מסכים", שנבראו עבורנו בכל סולם המדרגות ממעלה למטה, מעולם אין סוף ועד העולם הזה, ולבנות מהם לבוש, "צמצום", על הרצון לקבל שלי, ולבוש על האור שמגיע מהבורא. ובאופן כזה, כל אחד מאיתנו וכולנו יחד נקבל את צורת האדם הזאת.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 09.08.2012

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest