דף הבית / משבר עולמי / מאיחוד כל אחד ירוויח

מאיחוד כל אחד ירוויח

photo_rav_gh70_258.jpg

שאלה: אתה אומר שאם האנשים יעריכו את ההשפעה יותר, הם יסבלו פחות. למה?

תשובה: קודם כל, מפני שהם רוצים להתקרב אחד לשני לפחות כדי להרוויח. הקִרבה האחד לשני תוביל אותם לקִרבה לטבע, וזה יתגלה ברצון שלהם. בהדרגה הם יתחילו להעריך את ההשפעה בפני עצמה.

בגלל ההשפעה לזולת פתאום אני יכול לישון בשקט, יש לי שירותים רפואיים, ביטוח לאומי, פנסיה. מחר יספקו לי מזון, יהיה לי כל מה שאני צריך בשביל המשפחה, בשביל הילדים, בשביל ההורים המבוגרים. עכשיו אני דואג לאחרים, ואחר כך האחרים ידאגו לי. בשלב ראשון האדם יתחיל להעריך את האיחוד ואת ההשפעה מפני שהוא ירוויח מזה, מהקשר עם האנשים האחרים.

באופן כללי התהליך הוא כזה, בהתחלה האדם סובל, אחר כך הוא מבין שאין דרך אחרת, אלא להתאחד. הוא מרוויח מהאיחוד ומתחיל להעריך את האיחוד בפני עצמו. אלה הם שלבי ההתפתחות.

כלומר, בהתחלה האדם צריך להרגיש את הגמול שבאיחוד. אחר כך, אפילו אם האיחוד לא הכרחי, בפעולה הזאת עצמה מתגלה משהו כל כך נעים וטוב, שהאדם מרגיש בזה רווח נוסף: האיחוד עצמו הוא חיובי, מפני שהוא מוסיף כוחות, יחסים, בטחון, מצב רוח טוב. מהאיחוד מגיע המילוי של כל הרצונות: לכסף, לשליטה, לידע, לאוכל, למין, למשפחה. מסתבר שבעזרת האיחוד האדם מקבל סיפוק מלא!

ידיעות קודמות בנושא:
התגשמות האידיאה
מדריך להצלחה בעולם החדש
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest