דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לבקוע את קליפת הגולם ולצאת לעולם הרוחני

לבקוע את קליפת הגולם ולצאת לעולם הרוחני

שאלה: איזו הכנה פנימית צריכה להיות לקראת כנס הנשים?

תשובתי: כדי לשבור את המחיצות בינינו ואיך שהוא לרכך את המצב, צריך לערוך בקבוצה סדנה או איזה אירוע אחר, כדי להרגיש שאפשר במידה כלשהי להסדיר את המגמה להתקרבות: לא לשבת בריחוק זו מזו ולהתעמק פנימית בתוך עצמכן, אלא לצאת מתוך עצמכן, להתעלות במקצת מעל עצמכן החוצה לתוך האחרות, ושם אנחנו נמצא את הכלי הרוחני שלנו.

זהו רגש נשי מדויק, כאשר אני בתוכי, "אני, בתוך עצמי", אצל הגברים זה לא בולט כל כך. מצד אחד, הנשים מתגברות על זה ביתר קושי, ומצד שני, ביתר קלות, מפני שקל להן יותר לקבוע, היכן נמצא ה"גולם" הזה שבתוכו הן נמצאות. האישה מרגישה בצורה מאוד ברורה שזו "אני, בתוכי", ואילו הגבר, לא. עד שהגבר מגיע עד ל"גולם" הזה, עובר הרבה מאוד זמן.

לכן אני מציע לנשים לקיים כמה מפגשים, דיונים בנושא זה, יכול להיות סדנה אחת. אני חושב שזה יהיה מספיק כדי להתחיל לפחות ביציאה מתוך עצמכן. ואחר כך במהלך הכנס אנחנו נדבר על זה ונעסוק בזה.

שאלה: מה היית מייעץ לאנשים שמבינים את החשיבות של הנוכחות בכנס, אבל מעדיפים לא להגיע לשם פיזית: איך אפשר לעזור להם להתגבר על ה"גולם" הזה?

תשובתי: אני חושב שפשוט צריך להחליט ולעבוד על עצמך, מבלי לשים לב לסובבים: "אנחנו עכשיו חייבות לעשות את זה!", ולהתחיל לפעול, כל הזמן לנסות לחדור מבעד לקליפת ההתרחקות וההיסגרות. אתן תראו עד כמה, מצד אחד זה קשה, אבל מצד שני, מכות קבועות מבפנים ב"גולם" הזה, בסופו של דבר יבקעו אותו. אבל בהכרח חייבים לעשות את זה! ללא זה אנחנו לא נרגיש, שאנחנו נמצאים בעולם הרוחני שנמצא מחוצה לנו, מעבר לגבול של ה"גולם" הזה.

מתוך ההכנה לכנס נשים, 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לשבור את קליפת הפירוד
קירוּב של שני רצונות
הרצון הנשי היחיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest