לרכוש את עולמי

שאלה: בכנסים שלנו החלל תמיד מלא באהבה. איך אנחנו מעצימים את הרגשת האהבה לקראת הכנס בפברואר? איך אפשר להפיק ממנו תועלת מרבית? כאשר החום הזה עוטף אותך, איך אפשר לספוג אותו, להתמלא בו?

תשובתי: יש רק אמצעי אחד – הכנה. הבריאה עצמה מצביעה על זה. אני מצטייד בהשתוקקות, בהתרגשות, אני נמצא בדאגה, מפני שרוצה לממש את הדבר החשוב ביותר, ולא רק בחיים האלה, אלא בכל הגלגולים שלי. אני כבר הגעתי והסתובבתי בעולם הזה כל כך הרבה פעמים, אני לא רוצה שוב להיוולד ולחיות כאן. אפילו בצורה אגואיסטית, ללא כוונה על מנת להשפיע, ללא קשר לבורא, אלא סתם בצורה פשוטה, לכן אני צריך לראות בזה הזדמנות חסרת תקדים, הזדמנות בלתי חוזרת וייחודית.

אז אני אקבל מהכנס כזה רווח, שלא ניתן למצוא באף מקום. בחיים שלנו פשוט אין כאלה אירועים שיכולים לתת לי דחיפה כזאת רוחנית חזקה בדרך.

שאלה: לֵמה צריכה להיות מכוונת ההכנה הזאת? למה מכוונת ההשתוקקות שלי?

תשובתי: לקשר הדדי. כי דרך הקשר הזה אני אקבל מכולם את מה שהם ישיגו וירוויחו. אני מקנא בהם, מקנא בחברים שמכינים עבורנו את כל האירוע הזה. אני משתוקק להתכלל.

נאמר, "יש קונה עולמו בשעה אחת". לכן, אני הגעתי לכאן כדי לרכוש את כל מה שיש לחברים. וזה אפשרי. ברוחניות, כמו בכלים השלובים, השפע נשפך מכלי אחד לכלי אחר. אם אני מתחבר לגדול אז גם אני גדול, זה הכלל. אז בואו נעשה את זה.

כך אני רוצה לעבוד ורק לשם זה אני בא לכנס. יש לנו עוד חודש של הכנה אינטנסיבית. מי שירצה, הוא יהיה מוכן לרכוש את עולמו.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 30.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
יש קונה עולמו בשעה אחת
לכנס, עם לבנה בתוך המזוודה
בלי הכנה, אין כנס!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest