דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לראשונה בהיסטוריה

לראשונה בהיסטוריה

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 1.

לראשונה מזה שנים רבות של עיסוק ההוראה שלי בחכמת קבלה, אנחנו עוסקים ביישום מעשי של חכמת הקבלה.

זה רק מתחיל להתפתח. אנחנו מנסים את זה בצעדים קטנים, בכך שעורכים "סיורים": כאן נקבל צביטה, שם נקבל דקירה, אבל זה באמת אירוע היסטורי מדהים.

מקודם אי אפשר היה לצאת אל ההמונים ולספר להם על מה שנראה לא טבעי. והיום מצידם כבר קיים איזה ביקוש פנימי שעדיין לא ממש מובהק. וגם מצידנו, חברים רבים מסכימים שצריך לצאת לקהל הרחב, צריך לעשות משהו, ובזה אנחנו מממשים את עצמנו.

סוף סוף אנשים מתחילים להבין, שדווקא באיחוד שנוצר על ידינו מושג הבורא, ולא בשום צורה אחרת. אם אנחנו ניצור כזאת מערכת של יחסים הדדיים בינינו שתתמוך באופן הדדי זה בזה, אז שם אנחנו בהדרגה נגלה קשר הדדי אינטגרלי, ובתוכו, את הבורא.

אני לומד את חכמת הקבלה כבר 35 שנה, ואף פעם בהיסטוריה עוד לא היה מצב כזה שלאחר שבירת הכלי (של הנשמה הכללית) יתחילו להתאסף אנשים שונים לגמרי, השייכים לעמים שונים, לשכבות ולגזעים שונים, ויתכללו בהדרגה בתיקון האגו העולמי.

מה גם, שצריך לקחת בחשבון שהתיקון מצידנו הוא לא כמותי, אלא איכותי. אנחנו מעטים, אבל אין לזה שום חשיבות: עבודה באיכות, זו עבודה חזקה מאוד. בעצם אנחנו עושים תיקון עצום!

מחודש לחודש זה יתגלה יותר ויותר, שהאנשים פתאום מתחילים לדבר במילים שלנו, כאילו שמראש מסכימים איתנו. עבורם זה יהיה טבעי, המחשבה הזאת הגיעה אליהם, כך הם מרגישים, וזהו. הם לא מודעים שלפני זמן מה הם אפילו לא חשבו על זה, לא הסכימו עם זה. כך דרכנו ישפיע עליהם האור העליון.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בסוצ'י, 13.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שיטה פשוטה
מקום טוב להתפתחות הנשמה
כך נוצרת שיטה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest