דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כדורגל וקרנבל לא מושכים יותר

כדורגל וקרנבל לא מושכים יותר

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 1.

שאלה: היינו רוצים להעביר את השרביט שלנו, את האהבה שלנו, את היחס הלבבי שלנו לחברים מאמריקה הלטינית ומצפון אמריקה ולבקש מאותם החברים שיש להם אפשרות להימצא שם, להגיע בהכרח לפגישה איתך ועם החברים שלהם.

תשובתי: אני מאוד מצפה לכך, אני טס למדינות של אמריקה הלטינית וצפון אמריקה בתקווה גדולה להיפגש עם התלמידים שלי. אני רוצה לראות שהם מתקדמים באותו הכיוון כפי שמתקדמת בסוצ'י ה"נבחרת הרוסית" המשותפת שלנו. הייתי רוצה שתהיינה שם קבוצות דומות.

אנחנו רואים באיזו מהירות העולם מתפתח. רק תחשבו, הברזילאים כבר לא רוצים לראות כדורגל! זה מעיד על משהו! כאן אצלנו עדיין נעולים על כדורגל, ואילו שם כבר לא, למרות שעבור הדרום אמריקאים קרנבל וכדורגל היו הדברים החשובים ביותר בחיים.

זוהי תופעה מעניינת מאוד. יחד עם העייפות, הניתוק והריחוק מתגלה איזו שהיא הכרה, ולא סתם משהו מעורפל, פסיבי. לא רוצים! ובמיוחד עכשיו, כאשר הם הפסידו, זה ייתן דחיפה עוד יותר גדולה להמשך ההכרה.

תראו איך מובילים אותם מלמעלה! הרי הכדורגל היה עבורם כל חייהם: הצלה ממהפכה, מעוני, מכל דבר! אנשים מתחילים להבין שנדרשת החלטה קיצונית, אסור לחלום בהקיץ במשחקים.

זה מדהים אותי שזה בא דווקא משם. כאשר אנשים כאלה, שנראה שהם יודעים לפי אופיים להתנתק מכל המצוקות, להסתפק במועט, כבר מרגישים שהם לא יוכלו למלא את עצמם בזה, זה נהדר!

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בסוצ'י, 13.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לברזיל עם כל העולם
ערבות הדדית בדרום אמריקה
הספורט ועתידו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest