דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לראשונה בהיסטוריה: ניאו-נאצים בפרלמנט

לראשונה בהיסטוריה: ניאו-נאצים בפרלמנט

שאלה: לפי התוצאות של הבחירות לפרלמנט האירופאי, המפלגה הלאומית הימנית הקיצונית קיבלה הכי הרבה מקומות בצרפת: 30 במקום 3 שהיו לה מקודם. לראשונה בהיסטוריה בפרלמנט האירופאי ישתתפו ניאו-נאצים מטעם גרמניה ויוון.

מה הסיבה שבכל הפרלמנט האירופאי גדלה בצורה חדה ההשתתפות של מפלגות ימניות קיצוניות שיוצאות בגלוי נגד מהגרים, אך למעשה נגד כל הזרים ובמיוחד נגד היהודים?

תשובתי: העניין כאן הוא לא המהגרים, אלא הסיבה היא שאנשים מחפשים יד קשה ומטרה ברורה, מחפשים יסוד מוצק, מחפשים תשובה לשאלה: מה לעשות עם החיים שלהם? ואף נטייה, אף כיוון ואף מטרה לא יכולים להיות ברורים להם, חוץ מהמטרה הלאומנית (נציונליסטית).

לאומניות, זה מה שברור לרצון לקבל ולכן אנשים מצביעים עבורה. כי במשטר הדמוקרטי יש הרבה מאוד טעויות וכישלונות. הרצון לקבל האגואיסטי שלנו, בתנאים של חירויות דמוקרטיות, מגיע לעיוותים הכי נוראיים.

לכן פעם הנאצים פרצו לשלטון רק בגרמניה, ועכשיו זה יהיה בכל אירופה, ואחר כך גם בכל העולם. אנחנו מתקרבים בפועל למלחמת "גוג ומגוג" שמתוארת אצל הנביאים. זוהי מלחמה של שני כוחות: דרך של ייסורים, מהלך טבעי של ההתפתחות ("בעיתו"), ודרך של אור, זירוז הזמנים ("אחישנה").

ואין לנו ברירה, אנחנו חייבים, מתוך אהבה לכולם, להסביר לעולם את הסיבות למצב הזה ואת שיטת התיקון. אם אנחנו נתנהג בצורה נכונה, אז ודאי שנוכל להצליח. ומה יהיה אם לא נעשה את זה, עדיף לא לחשוב…

מתוך שיעור על המאמר "מתן תורה" של בעל הסולם, 26.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אסור שהנאציזם ינצח בעולם!
שורשי הנאציזם
בדרך לחברה מאוחדת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest