דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לקראת הכנס בצפון אמריקה

לקראת הכנס בצפון אמריקה

שאלה: מהי החשיבות של הכנס המתקרב בצפון אמריקה ומדוע כדאי להשתתף בו?

תשובתי: העולם שלנו נמצא במצב מאוד מסוכן מצד אחד, ומהצד השני מאוד מעניין ורגיש. מצב כזה נוצר עכשיו בכל העולם. ורק אנחנו, האנשים שלומדים את חכמת הקבלה, שנקראים "ישר-אל" (המשתוקקים ישר אל הבורא) יכולים להשפיע על כל העולם הרחב והעצום הזה, מפני שיש לנו קשר עם הכוח העליון, הכוח היחיד ששולט בעולם.

אם אנחנו מתחברים יחד ורוצים להשפיע על אותו הכוח העליון, כדי לגרום להשפעתו הטובה, זוהי בעצם ההזדמנות היחידה עבור העולם לשנות כיוון וללכת בדרך הטוב. אחרת הוא ילך בדרך ייסורים, בגלל חוסר האיזון שמתגלה במפגש בין כוחות הטוב והרע בטבע.

רק אנחנו מסוגלים לגרום לעולם להתפתח לעתיד טוב יותר. בראשון באפריל אנחנו מתאספים לכנס בארה"ב, בניו ג'רזי, וזה נותן לנו הזדמנות מיוחדת לפנות לכל העולם מתוך מעצמת-העל מס' 1 בעולם, עם הכוח החיובי הנכון שיביא להצלחה.

לכן אני ממליץ לכל מי שמסוגל לבוא, שיבוא. אנחנו נעבוד שם על החיבור בינינו, נשתדל למשוך אלינו את הכוח העליון ולהזרים אותו לתוך המערכת הכללית של הקשרים בין בני האדם, כדי שהאנרגיה הזאת תזרום בכל הרשת. ואני מקווה שנרגיש תוצאות חיוביות בכל העולם. הכול תלוי בנו.

אלה השינויים שאנחנו יכולים לבצע אם נבחר בדרך האור במקום בדרך הייסורים. כתוב בספר הזוהר שהכול תלוי בחלק הפנימי של העולם, כלומר בקבוצה שלנו, שהיא החלק הפנימי של האנושות. לא צריך להתבייש בכך אלא להתייחס לכך במלוא הרצינות והאחריות.

לכן אני תולה תקוות גדולות בכנס הזה ומאוד מחכה שהוא כבר יתחיל, מפני שנוצר מצב מאיים וכל יום מתרחש משהו בעולם. אני מקווה מאוד שבזכות כל אלה שיתאספו שם, גם הוותיקים וגם החדשים ביותר, אנחנו ניצור שינויים גדולים בעולם. ואם נפעל שם לטובת העולם, נהיה גם אנחנו ראויים להתעלות, ונתעלה. כל אדם זוכה להתקדמות רוחנית בתנאי שהוא משתמש בה לטובת האנושות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 24.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מטפסים על סולם הכנסים
מכאוס להרמוניה
מנוף העלייה לעולם העליון

2 comments

  1. ואלרי מנהריה

    *** (שיעור בוקר: המצב הקשה בעולם…)מצבינו העולמי הולך וניהיה מסוכן יותר (הכנות למלחמות), והמדהים הוא שזה מרגיש – שמצבינו הפנימי… הולך ומתקדם לאותו המצב (בחלקו הצר יותר בפירמידה…).
    כך אנו חייבים להיות מודעים + מוכנים ל"קרב" כזה או אחר… בתוכינו, אשר הולך ומתקרב, הולך ותיכף מכה אותנו בפנים (מבפנים !!!!!!!).
    בואו ניהיה חזקים !
    בואו ניהיה מאוחדים !
    בואו נכיר ב"רע" – ו"ננצח" ב"קרב"
    (לנצח – קרובים)…!
    * אם לא נצליח או לא נספיק למנועו..

  2. אמן ואמן שנצליח!!!
    די,העולם סובל,כולם סובלים,כל האנושות סובלת,
    אנחנו חייבים לעשות כל מה שבכוחותנו,שכולם יכירו בכוח העליון ויפעלו בהתאם.
    לכן יש הערכה ואהבה גדולה לכל בני ברוך,שהבורא העיר אותם,בכדי שיעבירו את שיטת התיקון למסכנים שלנו בכל העולם שלא יודעים עליה.
    במאמץ משותף נצליח!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest