דף הבית / חינוך, ילדים / לקבל את הזמנתו של הטבע

לקבל את הזמנתו של הטבע

שאלה: איך מוחו של האדם משלים את הרגשות והתחושות שאבדו, ושפעם היו ברשותנו מהטבע?

תשובתי: המוח לא יכול להשלים את זה. כך עובדת ההשגחה העליונה. אתה חושב שאם אנחנו יצרנו מעבדה, שבודקת את כל הפרמטרים הפיזיים שלנו ומוציאה איזו תוצאה על בריאותנו היחסית, אז זה מספיק? אם היינו חיים בסביבה נורמלית, אז לא היינו חולים ולא היו לנו שום דרישות מוגזמות.

במילים אחרות, כל זה נכלל בתוך המערכת הכללית, בתוכנית הכללית, והאדם סובל בכל הרמות, וכל הייסורים האלה הם כמו הזמנה, שאותה הוא צריך לקבל כדי לתקן את עצמו.

שאלה: איך המוח שלנו יכול לעזור לכולנו לצאת לדרגה חדשה, לדרגת "אדם"?

תשובתי: העניין הוא, שגם הרצון שלנו, במיוחד הרצון הכללי למלא את עצמו, האגו, והמוח שלנו, עובדים יחד רק כדי ליהָנות לאדם. ואילו אנחנו כבר צריכים לנהל באופן הכרתי את הרצונות והשׂכל שלנו, כדי לגלות באיזה אופן באמת כדאי לנו ליהנות בהתאם לייעודו של האדם. כי אדם, זה מי שדומה לבורא. אדם, זה מהמילה "דומה לבורא", כלומר לטבע הכללי. אנחנו צריכים להביא את עצמנו לאיזון מוחלט, דווקא בזה שמתחילים מהדרגה הגבוהה ביותר, אז גם הדרגות הנמוכות יסתדרו בצורה נכונה.

אם בעתיד הקרוב אנחנו נתחיל לתקן את עצמנו בדרגת "אדם", אז בראש ובראשונה, אנחנו נשחזר את האיחוד בינינו, כדי להידמות בדרגה הזאת לטבע, להיכנס להומיאוסטאזיס, לאיזון, להרמוניה עם הטבע. וזה אומר להיות בהרמוניה בינינו, בכך שמבצעים את החוק "ואהבת לרעך כמוך".

ודאי, שבמקרה כזה אנחנו נתחיל להבין ולממש את הדרגות הנמוכות שלנו: דומם, צומח וחי, גם בתוך האדם וגם סביבו. ה"אדם", כדרגה הגבוהה ביותר, יכתיב לנו מה אנחנו חייבים לעשות. בהתאם לזה ישתנה אורח החיים שלנו: התזונה, היחסים ההדדיים בינינו, כלי התקשורת.

העולם עד כדי כך ישתנה, שאנחנו נרכוש שוב בכל הדרגות (דומם, צומח וחי) את מה שאיבדנו ואפילו למעלה מזה, ונבוא להרמוניה מלאה בכל הדרגות. האדם ירגיש האם אפשר, למשל, לשתות מים, בהתאם לזה, מי נתן לו את המים, מאיזה מקור הם, לחלוטין, עד לשורש עצמו של המשקה הזה.

מתוך שיחה מס' 3 בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
המוח כמתאם עליון
ההבדל המשמעותי של החיים החדשים
איזון פירושו בריאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest