דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / לצפות כל רגע לגמר התיקון

לצפות כל רגע לגמר התיקון

שאלה: איך לרכוש חסרונות נוספים שחסרים לנו בהכנה לכנס?

תשובתי: לא צריך לבקש חסרונות, אלא לבקש את התיקון שלהם, השלמה של אלה שכבר קיימים. אתה שואל, איך עליך להתכונן ולהגדיל את ה"כלי" שלך, אבל מספיק לנו מה שנמצא אצלנו, ולא צריך תוספת חסרונות. צריך רק לחבר את מה שיש לנו עכשיו בצורה אחת אינטגרלית שלמה.

חוץ מזה לא נדרש שום דבר, ורק על זה צריך לחשוב. ואז יבואו כל מיני מחשבות, אכזבות, בלבולים, דחייה, כל ההפרעות שיעזרו לנו להתחזק כדי לסיים את החיבור הכללי לאחד שלם במדרגה הראשונה.

אנחנו חייבים רק לחבר, לאחד את ישראל, אורייתא וקב"ה, זה הכול. מספיקים לי אותם החסרונות שכבר נמצאים אצלנו ולא צריך יותר. לא צריך לחפש בעיות ובלבולים חדשים ולא לחפש אי נעימויות, תשאיר את העבודה הזאת לאור. העבודה שלנו היא להשתוקק ולהשתדל לאחֵד את הכול למושג אחד.

ואם פתאום תבואנה כל מיני הפרעות נוספות, זה סימן שהן היו חסרות כדי להשלים את העביות לדרגה הראשונה. אז אנחנו נעבוד גם איתן, בידיעה ובהודיה על העזרה שניתנה לנו. זה נקרא "להודות על הרע, כמו על הטוב": להודות ולברך גם על האור וגם על החסרונות החדשים.

שאלה: אז מה היא ההכנה שצריך לעשות?

תשובתי: אני רוצה, שכל מה שיש בי יתאחד יחד בכיוון אחד. אני מכין את עצמי לזה ולא מצפה ומחכה לתחילת הכנס. ההכנה הנכונה היא, שאנחנו רוצים שזה יקרה עכשיו ולא להשאיר את זה למחר. אני מצפה ל"משיח" בכל רגע שיבוא ויסיים את גמר התיקון. זאת נקראת הכנה.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 30.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לכנס, עם לבנה בתוך המזוודה
מתווה מחושך ואור
לפני עלות השחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest