דף הבית / משבר עולמי / לפנינו חוסר שביעות רצון של ההמונים!

לפנינו חוסר שביעות רצון של ההמונים!

חוות דעתו של א. קוּדְרִין שׂר האוצר לשעבר של רוסיה: מבנים תאגידיים באירופה ובעולם חישבו לעצמם את התסריט של משבר החובות, הירידה בצמיחה, ירידת הביקוש על הנפט ומוכנים לזה. פעולתו של הבנק האירופאי המרכזי בקניית החובות, זוהי מידה מאולצת שלא תוביל לירידת החוב הלאומי של המדינה. אם המיתון יימשך עוד שנה, אז יהיה צורך לפתור את הבעיה בעזרת משאבים עוד יותר גדולים על חשבון קרנות הייצוב, קרן המטבע הבינלאומית.

מדינות אירופה יצטרכו בזמן הקרוב לקבל החלטות לצמצום ההוצאות התקציביות, אחרת זה יביא לגדילת החוב הלאומי ולחוסר היכולת לשרת אותו. התסריט של הצלת הכלכלה האירופאית דרך הנפקה נוספת וגדילת האינפלציה, הוא יותר סביר. אם תישמר ההנפקה לשמירה על הכלכלה, אז בסופו של דבר, זה יהפוך לאינפלציה, וזה יכה בהכנסות הריאליות של האוכלוסייה. על ידי כך, דרך האינפלציה תינצל התעשייה, אך יקטנו ההכנסות הריאליות של האוכלוסייה.

תגובתי: אך גם על ידי השיטות האלה שום דבר לא נפתר. ובעתיד מצטיירים גלים של אי שביעות רצון, מלחמות אזרחים, אם הממשלות לא יתחילו במקומם במלחמת עולם!

חייבים לשנות את המערכת של החברה, של התעשייה, של הכלכלה, לצריכה חכמה, לחינוך והשכלה אינטגרליים, לאיחוד מול האויב המשותף, לשנות את היחס הצרכני כלפי העולם, כלפי הטבע, כלפי הסובבים.

חייבים להתחיל מראש בחינוך מחדש של האוכלוסייה, בשינוי נקודת המבט על החברה, בשינוי סדר העדיפויות, על ערכי החיים והכיוונים החדשים, האינטגרליים. רק על ידי השינוי הזה נוכל לספק לעצמנו ולילדנו עתיד בטוח. אחרת אין לנו עתיד.

ידיעות קודמות בנושא:
שנת 2012 – שנה מכרעת עבור אירופה
מבט פסימי על שנת 2012
המשבר הכלכלי העולמי מתחזק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest