דף הבית / המשבר ופתרונו / לעורר את החברה

לעורר את החברה

כשאנו מפיצים את השיטה האינטגרלית, אנחנו צריכים להסביר לאנשים, שאותן הבעיות שיש לכל אחד מהם נפתרות על ידי שיטה אחת ויחידה, תנועה דרך חיבור ואיחוד.

בהושיבנו את האנשים סביב שולחן עגול, מספיק לנו להעביר איתם שיעור אחד, כדי שהם ירגישו, שבהצעה שלנו יש בסיס (יסוד) מעשי חזק.

אפשר לנסות להסביר את הבסיס (היסוד), לצרף לו תיאוריה, אפשר גם לא לצרף שום דבר, זה לא חשוב. בקבוצה שמכוונת בצורה נכונה מתגלה כוח פנימי חדש שמזין ומרפא אותנו מכל הבעיות: אישיות, קבוצתיות, חברתיות, פוליטיות, אקולוגיות. הכוח הזה נותן לאנשים כזאת הכוונה לקשר ביניהם, שתעזור להם לפתור את כל הבעיות שלהם.

אנחנו צריכים להראות להם את זה הלכה למעשה. היום אנשים לא שומעים, לא קוראים ולא רואים שום דבר, אלא רק מה שעונה להכוונה האגואיסטית הקטנה שלהם. אבל האדישות שלהם היא חיצונית בלבד. אפשר קצת "לחפור" בתוך כל אדם ולגלות בו את מה שמפריע לו: "מה חסר לך לאושר מלא? אני מוכן להגיש לך את זה". וזוהי הירידה אל העָם ומימוש של חוקי החיבור והאיחוד.

האדם סובל, חסרה לו משכורת, ביטחון אישי ומדיני, הוא חולה, יש לו מחלוקות במשפחה, קשיים ביחסים עם הילדים, כלומר יש לו בעיות בכל הקשרים שלו.

כמובן, הוא יכול להתרחק מדיון בנושא זה ובכלל לא לעסוק בזה, מפני שזה כבר לא משנה לו. אבל האדישות שלו היא חיצונית בלבד. השלטונות חושבים לדכא את זה על ידי מתן חוקיות לסמים קלים, אבל זה לא יעזור. האדם בכל מקרה לא יברח מהבעיות שלו.

לכן אנחנו צריכים ללא כפייה, מבלי לנבור בבעיה, להציע לו: "רוצה לפתור את הבעיות שלך? יידרש לך בסך הכול לבקר פעם אחת בסדנה שלנו, לשבת במעגל, לשתות איתנו קפה, תה", וכן הלאה. העיקר, שהוא ירגיש שבשיטה שלנו ישנו כוח שיוכל לפתור ולתקן את מה שהוא רוצה.

לאחר מכן הוא יצטרף אלינו בעצמו וימשיך איתנו הלאה. מאחר ואנחנו עוסקים בהפצה להמונים, אז תתרחש השפעה הדדית שתלך ותגדל כמו כדור שלג, והשיטה שלנו תהפוך כבר לתנועה חברתית.

היום בחברה אין תנועה. ואצלנו בכל זאת יש קבוצה גדולה שמתחילה לגלות את עצמה, בזה שמשפיעה על כל מיני שכבות אוכלוסייה, שבזה שהן מתערבבות, הן ישפיעו זו על זו, ובאוויר תתחיל לרחף המחשבה עצמה על איחוד, אפילו אם אף אחד לא ידבר עליה.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 26.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שיטה עגולה
מעגל סגור של טוב
התרופה האוניברסלית שעושה פלאים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest