דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לעבוד על הרצון של האדם

לעבוד על הרצון של האדם

שאלה: במקביל לפעולה בסוצ'י אנחנו עסקנו בהפצה פעילה במקומות שלנו. דרך התוכניות שלנו עברו קרוב לאלפיים איש שהשתתפו במעגלים ובסדנאות. היו אנשים שהגיעו באופן קבוע, פעם אחר פעם.

נשאלת השאלה: "מה המטרה הסופית שלנו?". כי האדם בא, יושב במעגל, החיבור והאיחוד מוצאים חן בעיניו, הוא אפילו לוקח אמצעים ליצור עימנו מגע ויכול הלאה לפעול איתנו בשיתוף. אבל מה המטרה? שהם יחיו טוב יותר? מה בסופו של דבר צריך להתרחש?

תשובתי: העניין הוא, שצריך לעבוד על הרצון של האדם, על מה שהוא רוצה בחיים שלו. בהתאם לזה אתם צריכים לפתח קורסים. מישהו מעוניין ביצירת משפחה, אחר מעוניין בחינוך ילדים, את השלישי מעניינת עבודה עם העובדים שתחתיו, את הרביעי מעניין שיתוף פעולה הדדי עם העולם, איך הוא יכול להיכלל בחברה ולהיות יותר רגוע, יותר בריא. וכן הלאה.

צריך לחשוב, במה אפשר "לקנות" אותו, לְמה מכוונת ההתעניינות שלו.

נניח, שאני יוצא אל האנשים. לפניי נמצאים מאה איש. אני משיב אותם במעגל משותף כולל ומעביר סדנה, שבה הם מתחילים להרגיש חום משיתוף פעולה הדדי נכון ביניהם. וכאן יהיה לא רע אם תשאל אותם, כדי לדעת מה הם רוצים בחיים, מה הנטייה שלהם, ההשתוקקות, מה מעניין ומדאיג אותם. אז אני בקלות קובע לאיזו קבוצה עליי לכלול אותם.

כי יש לי קבוצות לחינוך ילדים, ליצירת משפחה, לשיפור הייצור, להבראת האווירה בארגונים, ועוד. אבל הכיוון עצמו של הקבוצה לא חשוב לי, מפני שאני מלמד אותם איך לפעול בשיתוף הדדי נכון, כדי שהם יארגנו ביניהם חברה נכונה.

העיקר בשבילי, שהם יקבלו ויתפסו את החברה הנכונה הזאת כשדה לגילוי הכוח המיוחד של הטבע, כאשר נוצרת תכונת הקשר, ההדדיות, האהבה, החום. הם צריכים להרגיש את זה!

אנחנו צריכים להשתדל להסביר להם הכול בשפה פשוטה, בשפה נכונה, מדעית, בדוגמאות מחיי היום יום.

יחד עם זה, אנחנו מזמינים על עצמנו את הכוח המרפא והמרגיע, שנותן לנו תחושה של חום, ביטחון, בטיחות. הוא יוצר את כל מה שכל כך חסר לנו לצורך קיומינו הטוב. לזה אנחנו צריכים להביא אותם.

בעצם, מבלי להזכיר את הבורא, אנחנו מדברים על הגילוי שלו, אבל מדברים בכאלה מילים, שהם מבינים את כל זה ולא צצות אצלם שום בעיות. דווקא כך צריך להתפתח שיתוף פעולה הדדי שלנו איתם. והתוצאה מהקורסים האלה תהיה הרגשה של התכונה הכללית של הטבע – אלוקים, זה אהבה.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 08.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הבאתי לכם חלק מהנס
דבּר, אם יש לך מה לומר
להשפיע זה לא לכפות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest