לנטרל את האיום

אנחנו ראינו מההיסטוריה שלנו, שרק על ידי הנפילה שלנו ממדרגת "ואהבת לרעך כמוך" לאהבה עצמית ולמעבר לשנאת חינם, אנחנו הזמנו את קריסתו של עם ישראל ואת הגלות שלו. אבל דווקא עכשיו יש לנו הזדמנות לעשות צעד בכיוון ההפוך, מפירוד, משבירה בינינו, להשיג חיבור.

אז אנחנו נשחזר ונחזיר את עם ישראל המושלם, את מדינת ישראל המושלמת וסוף סוף נשיג מצב שבו אף אויב לא יקום עלינו. ולא מפני שזה עושה אותנו חזקים יותר, בכך שמכין פסיכולוגית למלחמה, אלא אנחנו פשוט נוכל לדחות אותה, לנטרל, לבטל אפשרות כזאת בזכות האיחוד שלנו.

בידינו נמצא כוח בלתי רגיל בעוצמתו, ואנחנו חייבים להשתדל להשתמש בו. אנחנו צריכים רק להתחיל, ואז לאחר כמה פעולות קצרות לכיוון החיבור, הניסיונות להפוך לאיש אחד בלב אחד, עם מטרה אחת, להרגיש את עצמנו כעם אחד, לרצות להתקדם לאיחוד, אנחנו כבר לאחר מספר ימים נרגיש איזה כוח בלתי רגיל מתעורר בינינו.

זה כמו שכל האיברים בגוף האדם מתחילים לעבוד בהרמוניה זה עם זה. ואפילו שכל אחד פועל בכיוון שלו, אבל כולם עובדים יחד, למען מטרה משותפת, במערכת אחת. ואז הגוף נהיה יותר ויותר בריא, כך ששום מזיקים כבר לא מאיימים עליו.

כך גם אנחנו, בכך שנשיג איזון במערכות שלנו על ידי החיבור, ניצור כזאת חברה שאף אחד לא יוכל לגרום לה שום נזק מבחוץ. ואחר כך אנחנו נוכל לפתור גם את כל הבעיות הפנימיות, אם הן עוד תישארנה. כי ברגע שניגשים לכל בעיה מעמדה של חיבור ואיחוד, נוכל בקלות להסדיר את כל החיים שלנו בכל הרמות.

מתוך שיעור על עיתון "האומה", 13.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
גורלו של עם נקבע מסביב ל"שולחן עגול"
עם שאינו קיים
איך לאחד את העם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest