דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / למען עצמך לא תקבל כלום…

למען עצמך לא תקבל כלום…

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 1

שאלה: איך אנחנו יכולים לבוא להרגשת הנחיצות של ביצוע הייעוד שלנו ולהתאחד?

תשובתי: אנחנו לומדים בכל מאמרי בעל הסולם והרב"ש על החיבור והאיחוד בקבוצה, לשֵם מה צריך את זה ובשביל מה. זה נוגע גם לאדם כלפי הקבוצה וגם לקבוצה כלפי כל השאר.

היום העולם דורש את זה. המשבר של העולם מחייב אותנו. כי אם הוא לא היה, אז אנחנו לא היינו חושבים על זה.

פעם הקבוצה שלנו מנתה 30- 40 אנשים. אנחנו למדנו בדירה קטנה והיה לנו טוב. זה היה לפני 15 שנה סך הכול, ואני חשבתי שכך זה יהיה תמיד.

אבל בסוף שנות ה- 90 של המאה שעברה, העולם התחיל פתאום להשתנות. החלו לבוא אלינו יותר מדי אנשים חדשים ונאלצנו לעבור לבניין אחר. אחר כך האנשים שהחלו להרגיש בנו צורך, החלו להופיע בכל מיני מדינות בעולם, ואני ערכתי סיור עם הרצאות ב- 11 ערים גדולות באמריקה. כלומר העולם הפך להיות אחר.

ואילו מלכתחילה אנחנו תכננו ללמוד רק בקבוצה קטנה, כפי שזה היה נהוג תמיד אצל המקובלים. אבל כאשר החלה אלינו תנועה מצד העולם והחלה להתגלות הנחיצות בנו, אז אנחנו נאלצנו להפוך להיות אחרים. לכן היום אתם מצאתם אותנו. אבל אם זה היה תלוי בנו, אנחנו לא היינו מראים את עצמנו לאף אחד, לא היינו יוצאים לאינטרנט, לא היינו עוסקים בהפצה, כי המקובלים תמיד היו סגורים. אבל העולם החל לדרוש, המצב שלו השתנה.

אותו הדבר גם עכשיו, המשבר מחייב אותנו. זה כאילו התנאי: אם אתה לא תתקן אותו, אז בשביל מה לך לקבל את האור העליון? למען עצמך? אין דבר כזה בחכמת הקבלה, ברוחניות, "למען עצמך". אתה לא תקבל שום דבר בעולם הרוחני למען עצמך. ולכן מופיע אצלנו תנאי מוקדם – להתחבר בינינו, ויחד עם זה, להפיץ.

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 1, 22.03.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest