דף הבית / משבר עולמי / למה שופכים את ישראל?

למה שופכים את ישראל?

מתוך מאמר דעה שקראתי באתר רוסי: "ככל הנראה, הציונות התיישנה ואין לחשובי העולם צורך בה יותר, כמו גם המדינה הלאומית ישראל. משפחת רוטשילד ודומיה, פשוט השתמשו בציונות כאידיאולוגיה להתעשרות עצמית, כך שהיהודים עבורם זה רק חומר צריכה…

"ניתוח האירועים מהשנים האחרונות מראה, שהם כבר מסרו את ישראל, מסרו את הציונות. זה שישראל ומיליוני יהודים יחד איתה, יושמדו, זוהי התוכנית שלהם, משימתם החשובה ביותר. מתחילת שנות האלפיים החלו השמועות על כך ש"שופכים" את ישראל.

אמריקה עוד תומכת בנו, מפני שהאינטרסים שלהם דורשים את נוכחותם והשפעתם הקבועה באזורנו. כך שהם שומרים על האינטרסים שלהם, הם עומדים משני הצדדים של הסכסוך המזרח תיכוני ולא מעוניינים בפתרונו. אבל היום הנסיבות השתנו, אמריקה השתעשעה מספיק, וגדלה תמיכת העולם בפלסטינים, ואילו התמיכה בישראל פוחתת.

במידע שנותח על ידי המודיעין של ארה"ב: "מתכוננים למזרח התיכון ללא ישראל", צוין שישראל לא יכולה לעמוד נגד הכוח הפלסטיני הגדל, ואילו לממשל האמריקאי אין משאבים צבאיים ופיננסיים להמשך התמיכה בישראל.

כשקראתי דעה זו חשבתי שהרי הכול תלוי רק בנו, בעם ישראל, אנחנו היחידים שקובעים את מצב העולם! לכן צריך לראות את כל הלחץ החיצוני עלינו, כאילוץ מלמעלה להתחבר ולהתאחד. אם נוכל ליישם את האיחוד, או לפחות את המגמה והנטייה אליו, נשנה לנגד עיני כל העולם את המצב של ישראל ושל העולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest