דף הבית / אקטואליה / למה העולם שונא את היהודים?

למה העולם שונא את היהודים?

תשובתי: מפני שקבוצת אנשים זו, שיצאו מבבל והחלו להתאחד ביניהם, הבינו והסכימו עם כך שבחיבור ובאיחוד אנחנו מחנכים את עצמנו מחדש והופכים להיות דומים לטבע, טבע שקיים לפי חוק אחד ויחיד, חוק של קשר הדדי כולל.

השיטה הזאת קיימת בתוכנו! ובחלק הנותר של בבל, שהתפזר על פני כל העולם, השיטה אינה קיימת. לכן אומות העולם מרגישים בתת-מודע, שיש לנו משהו שאין אצלם. נדמה להם שאנחנו מסתירים את זה, למרות שרובנו בעצמנו לא יודעים על מה בכלל מדובר.

על פי חכמת הקבלה, התקרבות נכונה, טובה והדדית בין בני האדם מעל לכל המחלוקות והסתירות שמפרידות בינינו, מביאה אותם להידמוּת לחוק הכללי של הטבע, לקשר הדדי. עכשיו הקשר ההדדי הזה מתגלה יותר ויותר בעולם ובחברה האנושית. בהופעתו אצלנו, הוא מעורר הרגשה אחרת לגמרי של העולם. אנחנו יוצאים לדרגה שהיא מחוץ לזמן, תנועה ומקום, לשכבות אחרות של השגת הטבע, שהן הרבה יותר עמוקות מאלה שאנחנו מרגישים בחמשת החושים הגשמיים שלנו.

לראשונה בחיים ניתנת לנו בידיים הבחירה החופשית. כי כל שבע מיליארד בני אדם פועלים בהתאם לתוכנית שטבועה בהם. אבל כשאנחנו מתחילים ללמוד את חכמת הקבלה, מופיעה אצלנו הבחירה החופשית, ואנחנו מתחילים להרגיש מה היא מהווה בפני עצמה. הייחודיות של חכמת הקבלה היא כדי לשנות את האדם, לתת לו חוש נוסף שעוזר לו להרגיש באיזה עולם הוא באמת קיים. הוא מתחיל להרגיש לא רק את העולם ואת החלל הקטן שלנו, אלא את המימד הבא. חכמת הקבלה מעלה את האדם מעל לטבע האגואיסטי שלו.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest