דף הבית / משבר עולמי / לימוד או מלחמה

לימוד או מלחמה

photo_rav_gh70_200.jpg

רבים כבר כותבים על סכנות של מלחמה. בדרך כלל האנושות יצאה ממצבים קשים בעקבות מלחמות. אך במצב הנוכחי, זאת כבר לא תהיה מלחמה בין צבאות אי שם בגבול נידח. היום המלחמה תגיע לכל המדינות בעולם, ולכן מפחדים ממנה.

מלחמה אינה פתרון חכם. היא יכולה להגדיל את הייסורים, שיביאו את האדם לשאלות קיומיות והוא יהיה מוכרח למצוא להן תשובה, איך עליו לנהוג מעתה והלאה. אם עכשיו, לפני שפורצת מלחמה, אנשים היו שואלים את עצמם אותן שאלות, אך עם אותה תחושת ייסורים שיחושו לאחר המלחמה, זה היה טוב. אך הם לא יכולים!

אנחנו מציעים להם להתבונן בתהליך בעזרת חוכמת הקבלה, והם לא רוצים. הם לא רוצים להתקרב לחוכמה זו, כיון שהיא מעוררת ייסורים בבני אדם. אלא שהייסורים שמעוררת הקבלה, באים במקום מלחמה! במקום ייסורים בפועל, בגשמיות, מרגישים ייסורים ברמה של מערכת הכוחות, מרגישים עד כמה אנחנו רחוקים מהמצב השלם, עד כמה אנחנו שפלים ועקשנים.

לכן כדאי לנו להשקיע מאמצים להגיע להכרה של מערכת הכוחות, ובלימוד חוכמת הקבלה, במקום להסתתר מהפצצות ולשפוך את דמנו! אם אנשים יוכלו להבין את זה, אז יש לנו הזדמנות להעביר אותם מדרך ייסורים לדרך האור. הרי איך שלא יהיה, או דרך מלחמה או דרך לימוד, חייבים להביא אותנו להכרת הרע.

נקוה שהאנושות תראה לפניה את שתי דרכי ההתפתחות ותעדיף את האחת על פני השנייה. אנשים בכל זאת מאמינים שמלבד המלחמה יש עוד דרך של יציאה מהמשבר, הרי ההתפתחות של תעשיית הנשק גורמת לכל אחד לחשוש לגורלו.

פוסטים קודמים בנושא:
המלחמה תמחק הכול…
המשבר יכול לעורר מלחמה
יש לכם כדור ארץ אחר?

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest