דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לידת נקודת האיחוד

לידת נקודת האיחוד

הכנס הסתיים. הגענו בו להצלחה גדולה מאוד, מפני שלראשונה חווינו את המצב הרוחני הראשון, שחדש עבורנו לחלוטין. זוהי הרגשה של הרצון הכללי האחד שרק נולד, שנמצא מעלינו ומחזיק אותנו למעלה. אם אנחנו מתחברים אליו, אנחנו מתעלים מעל הגוף שלנו, מעל העולם שלנו.

הרצון הזה הוא בינתיים נקודתי, אנחנו עדיין לא יכולים להרגיש בתוכו את העולם העליון. ממנו, כמו מטיפת זרע, צריך להתפתח הפרצוף – הגוף הרוחני, הנשמה הכללית שלנו.

בעל הסולם כתב במאמר "שישים ריבוא נשמות", שנבראה רק נשמה אחת, שהתחלקה לאחר מכן ל-600,000 חלקים. המשימה שלנו היא לאסוף את הרסיסים האלו יחד. כשאנחנו מחברים אותם מעל האגו שלנו, למרות האגו שלנו, אנחנו מתחילים להרגיש בנקודה הזאת את הרחבת החלל, ובחלל הזה את העולם העליון.

את הנקודה הזאת אנחנו גילינו, כביכול מצאנו אותה, התחלנו להרגיש אותה, ועכשיו אנחנו מבינים היכן בערך היא נמצאת, כיצד להתעלות מעל עצמנו, כיצד להיות במגע עימה, כיצד להתחיל להרגיש אותה ולנסות לחיות בה.

ההרגשה הזאת תיעלם מאיתנו עד כדי כך שנחשוב שלגמרי איבדנו אותה. אבל היא לא נעלמת לשום מקום, מפני שאין היעדר ברוחניות. על ידי המאמצים המשותפים בקבוצה, אפילו אם אני פשוט מפעיל שוב את ההקלטה של הכנס, אני אוכל, בעזרת הכוח שיוצא מתוך ההקלטה, להתחבר שוב לנקודה הזאת.

נולדה לנו נקודת מגע משותפת, שנמצאת מחוץ לנו, שמתוכה אנחנו נשתדל לפתח בהמשך את הכלי המשותף שלנו. זהו כבר השלב הבא של התפתחותנו.

מתוך השיעור הווירטואלי, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מנקודת האיחוד – למעבר המחסום
מהנקודה – אל המדרגה הרוחנית הראשונה
לשמור על מה שהשגנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest