דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לחדור לעולמו של הבורא

לחדור לעולמו של הבורא

laitman_2012-03-25_188_w.jpg

שאלה: איך אתה חושב, האם היה חשוב להוסיף עוצמה של קול לדרישה הכללית שלנו בסדנה? היה לי נדמה, שאתה אפילו באיזה מקום דחפת את המיקוד של הקבוצה לכך שנוסיף את הקול "בורא, תמלא אותנו! אנחנו מוכנים. תשנה אותנו". האם המילים האלה צריכות להישמע? או רק, "אני הרגשתי. אני הרגשתי…?"

תשובתי: לא. אנחנו צריכים ללכת קדימה לפי המקורות הקבליים. אנחנו צריכים לקרוא מאמרים, לדון ולברר אותם ודווקא לפי המאמרים האלה לחדור יותר ויותר לעולמו של הבורא.

לגלות אותו אפשר רק אם לפניך נמצא המקור. בשום פנים ואופן לא לסמוך על המחשבות והרצונות שלך! חייבים ללכת לפי הטקסט. אם טקסט מסוים לא מוצא חן בעיניך, תיקח טקסט אחר, אתה יכול להחליף אותו.

אני פותח ספר באופן אקראי, למשל "שמעתי", ומתחיל לעבוד רוחנית לפי אותו הדף. אם אני רואה שפתחתי את הספר בעמוד שלא תואם את מצבי אז אני יכול לדפדף עוד 15-20 עמודים, זה לא משנה. ואז מתחיל לקרוא שם ולעבוד. אבל בכל מקרה, רק לפי מה שכתוב בספר. כי המקובל הרי מתאר פעולות עקביות של סיבה ומסובב, שבהדרגה מובילות אותך קדימה.

אבל אם אתה תתחיל להמציא בעצמך מתוך אותה המסה של המחשבות והרגשות שיופיעו בך, אז לא ידוע לאן זה יוביל אותך. בהיותנו קטנים, אנחנו לומדים מילדים יותר גדולים, הם מראים לנו איך לעשות, למה ובשביל מה. וכך צריך באופן עקבי ללמוד.

מתוך סדנה מס' 2 בכנס בליטא, 24.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בעקבות המקובלים אל העולם העליון
המפתח לקשר עם הבורא
מי אתם, בעלי הזוהר?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest