דף הבית / הכול על הקורונה / להתנער מהעולם הישן

להתנער מהעולם הישן

שאלה: אלו ערכים הטבע רוצה להקנות לאדם בכך שהוא שולח את המשבר הגלובלי?

תשובתי: ראשית, המטרה היא לצאת מאותה בִּיצה שבתוכה היינו, להתנער מהעולם הישן, זה כבר ערך גדול. שנית, להתנער מערכים ישנים, לעשות הערכה מחודשת של הערכים והעסקים הקודמים, אפילו בעל כורחנו, אם לא נרצה בעצמנו. אז נראה שהטבע מנער מאיתנו את כל הטומאה, בסופו של דבר לא נוכל להקים מחדש את העסקים הקטנים שבנויים על שרות זה לזה, מפני שלא יהיה את מי לשרת.

העולם שיעוצב לאחר נגיף הקורונה, יהיה אחר. רוב העסקים הקטנים יחדלו לפעול. המון אנשים יישארו ללא עבודה. לכן הממשלות יהיו חייבות ליצור מערכת עבודה, תשלום והעסקת אנשים חדשה לגמרי. תשלום, כפי שאומרת חכמת הקבלה, צריך להיות בצורה של מלגות, מפני שאנשים ילמדו ויעסקו דרך האינטרנט והטלוויזיה בתפיסה אינטגרלית של העולם, ביחסים הדדיים נכונים ביניהם, זה מה שמלמדת חכמת הקבלה. באופן כזה הם יתחילו ליצור חברה נכונה.

יתחילו לעסוק בזה 70-80% מהאוכלוסייה, כולל תלמידים ופנסיונרים. ורק 20% ואפילו פחות יעסקו בתעשייה ובייצור, כדי שנוכל לשמור על רמת קיום בצורה נורמלית. יכול להיות שלשם כך יידרש עוד נגיף קורונה ואחר כך עוד ועוד. אבל בסיכומו של דבר נגיע לזה.

שאלה: למה העסקים הקטנים שעוסקים בשירות זה לזה צריכים להפסיק לעבוד? הרי ישנו חוק "לכו ותתפרנסו זה מזה". או שאתה מציע דגם של קומוניזם טוטליטרי, שבו הממשלה משלמת לפי הצרכים של כל תושב במדינה?

תשובתי: אני לא מציע שום דגם. אני מדבר על כך שאנשים לא יוכלו לפתוח שוב את מיליוני העסקים הקטנים. לא יהיה להם כבר רצון לזה. לא יהיה! ההשתוקקות לרכוש מתנות, תכשיטים, דברי ערך, ביגוד מודרני, לטוס ברחבי העולם, כל זה יחלוף. המשיכה לזה תיעלם בהדרגה אצל אנשים. אתה תראה את זה בעצמך.

אף אחד אינו מתכוון בשום אופן ללחוץ על אף אחד. ההתפתחות שלנו עצמה תביא אותנו לכך שפשוט נפסיק לרצות את זה. לא יהיה לנו צורך בכל אותם קישוטים ותכשיטים שאיתם שיחקנו במשך כל החיים. יעמדו מולנו שאלות מעניינות יותר, רציניות וגלובליות, שאותן יהיה צורך לפתור באופן מכריע.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 17.05.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest